27 بهمن 1393
شماره خبر: 137752

بررسی بودجه سال 94 در پارلمان شهری آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بررسی بودجه سال 94 در پارلمان شهری آغاز شد


عضو شورای اسلامی شهر کرج از آغاز بررسی بودجه سال 94 ضمن لحاظ کردن محورهای اقتصاد مقاومتی در تدوین سیاست های مالی سال آتی شهرداری، در صحن شورای اسلامی شهر کرج خبر داد.
غفور قاسمپور با اعلام این خبر اظهار داشت: طی نشست های فشرده اعضای شورای اسلامی شهر کرج بررسی متمم بودجه سال 93 به اتمام رسید و بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری در سال 94 در دستور کار شورای شهر قرار گرفت. وی بودجه سال 93 را پایه و اساس تدوین بودجه سال 94 دانست و افزود: مدیریت شهری کرج در نظر دارد با افزایش بودجه در سال 94 پروژه های بزرگ عمرانی نیمه تمام و مورد نیاز برای شهر را اجرایی نماید. قاسمپور مبلغ پیشنهادی شهرداری را 1650 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ پیشنهادی 1100 میلیارد تومان به صورت نقدی و 550 میلیارد تومان غیر نقدی و تهاتری می باشد. عضو پارلمان شهری تصریح داشت: شورای اسلامی شهر کرج لایحه بودجه سال 94 را با رویکردهای مهم و حساس در اجرای پروژه های کلان شهری بررسی نموده و بر اجرای پروژه های نیمه تمام در سال 94 ، احداث کمربندی شمالی و جنوبی ، توجه به خطوط ریلی و راه اندازی قطار شهری کرج تاکید دارد. وی توجه به مناطق محروم، توزیع عادلانه خدمات و کاهش فاصله ها را از دیگر سیاست های شورای شهر در بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری کرج عنوان کرد و افزود: در راستای تحقق اهداف ذکر شده اعتبارات عمرانی خوبی پیش بینی شده است. قاسمپور ذر بخش دیگری از این گفتگو، همدلی و همکاری مسئولین ارشد استانی با مدیریت شهری کرج جهت تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کلانشهر کرج به لحاظ وسعت بالا و تراکم جمعیت زیاد، با ترافیک سنگینی در سطح شهر مواجه است؛ از این رو توجه به کاهش بار ترافیکی و همچنین تقویت حمل و نقل عمومی تاکسیرانی، اتوبوسرانی و قطار شهری نیازمند توجه ویژه مدیران شهری می باشد. عضو شورای اسلامی شهر کرج احداث پارکینگ های طبقاتی مکانیزه و رمپی، توجه به محیط زیست، حفط و توسعه باغات و فضای سبز و توجه به بافت های فرسوده را از دیگر موارد مورد تاکید شورای شهر در بررسی بودجه سال 94 عنوان کرد.
ضرورت رعایت اقتصاد مقاومتی در سیاست های کلان شهری
قاسمپور با اشاره به رعایت اقتصاد مقاومتی در تهیه و تدوین برنامه های مدیریت شهری کرج تصریح کرد: توجه به بخش خصوصی و تحقق پذیری بودجه واقعی مدیریت شهری کرج از سیاست های شورای شهر می باشد و شهرداری با توجه به رویکردهای شورای شهر اقدام به ارسال لایحه بودجه سال 94 کرده است. عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان ساخت: بررسی این لایحه در شورای شهر آغاز شده و پس از طی مراحل قانونی و بررسی های صورت گرفته و تصویب شورای کرج جهت آبادانی و توسعه شهر و تامین رفاه حال شهروندان اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود