28 بهمن 1393
شماره خبر: 137780

مدیران روابط عمومی شهرداری کلانشهرهای کشور در کرج گرد هم می آیند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیران روابط عمومی شهرداری کلانشهرهای کشور در کرج گرد هم می آیند


بیست و دومین نشست کمیته روابط عمومی و ارتباطات کلانشهرهای کشور از فردا به مدت روز به میزبانی شهرداری کرج آغاز می شود و با برگزاری 3 کارگروه تخصصی با حضور مسئولان به کار خود ادامه می دهد.
به دنبال برگزاری بیست و یکمین نشست کمیته روابط عمومی و ارتباطات کلانشهرهای کشور به میزبانی تهران بزرگ، ایران کوچک میزبانی دور بعدی گفتگوها را بر عهده گرفت و فردا (29 بهمن ماه جاری) شاهد گردهمایی بزرگ مدیران روابط عمومی شهرداری کلانشهرهای ایران اسلامی در مرکز البرز خواهیم بود. این نشست دو روزه که در روزهای 29 و 30 بهمن ماه جاری به میزبانی ایران کوچک برگزار می شود، دارای سه محور کلی به شرح: 1- بازآفرینی ساختار و سازمان اداری روابط عمومی و امور بین الملل در شهرداریها (بویژه در کلانشهرها)، 2- بررسی مجاری و راهکارهای ایجاد «ارتباطات شهروندی» به منظور تعمیق ارتباطات شهرداریها با مردم و 3- بررسی موانع و راهکارهای حضور شهرداری کلانشهرهای کشور در رسانه ملی است که برای هر محور کارگروهی تخصصی برگزار خواهد شد. در هر یک از کارگروه های تخصصی این نشست یکی از مدیران ارشد سازمانهای مرتبط با موضوع بحث به جمع مدیران روابط عمومی و بین الملل خواهد آمد و پای صحبت ها، دغدغه ها و درد دل اهالی عرصه ارتباطات و روابط عمومی می نشیند. هم اکنون کمیته های فرعی و تدارکات نشست روابط عمومی کلانشهرها در طبقه یازدهم ستاد مرکزی شهرداری کرج مشغول آماده سازی مقدمات لازم به منظور برگزاری آبرومندانه نشست مذکور هستند تا مهمانان، علاوه بر بهره مندی کافی از مباحث تخصصی کارگروه ها، بتوانند با جاذبه های گردشگری ایران کوچک نیز آشنا شوند و گشت و گذاری در مرکز استان داشته باشند.
در نشست بیست و دوم، علاوه بر طرح مسایل جدید که محورهای کلی آن در بالا مورد اشاره قرار گرفت، نحوه عملیاتی شدن مصوبات نشست قبلی به میزبانی مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران نیز مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود