4 اسفند 1393
شماره خبر: 138152

ایمن سازی معابر در منطقه 9 شهرداری کرج شتاب بیشتری گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایمن سازی معابر در منطقه 9 شهرداری کرج شتاب بیشتری گرفت


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از ایمن سازی معابر و خیابان های سطح منطقه با نصب سرعتگیر و رنگ آمیز بلوک های عابر پیاده بویژه در جاده محمد شهر خبر داد.
عباس سعیدی کیا عنوان کرد: حوزه ترافیک منطقه 9 به منظور ایمن سازی معابر و خیابان های سطح منطقه در آستانه سال جدید اقدام به رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده و سرعت گیر های آسفالتی در مسیر جاده محمدشهر و دیگر معابر سطح منطقه کرده است. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با اشاره به نصب چراغ های چشمک زن در سطح معابر به ویژه ایستگاه محمدشهر، اظهار داشت: چندین سرعتگیر به صورت استاندارد و آسفالتی نیز در مسیرهای بلوار علامه جعفری، جمهوری جنوبی و جاده محمدشهر رنگ آمیزی شده است.
این مسئول در ادامه سخنان خود از اهمیت روانسازی ترافیک در محدوده میادین اصلی شهر با توجه به طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: در اجرای این دستور العمل، واحد ترافیک منطقه اقدام به روانسازی ترافیک در چهار نقطه ازمحور های اصلی کرده و در این راستا مجوزهای لازم را از حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج کسب نموده است. سعیدی کیا گفت: همچنین جمع آوری تمام کابل های هوایی در سطح منطقه صورت گرفته است و کابل گذاری کارشناسی به صورت زیرزمینی نیز در حال انجام می باشد. وی بیان کرد: عملیات کابل کشی و نصب دکل ها در این منطقه با توجه به فاز بندی ها و زمانبندی های مشخص در ساعت های کاهش ترافیک مسیر شمال و جنوب، غرب و شرق میدان انجام می شود. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در پایان افزود: با توجه به افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهدای دانش آموز در سال جاری و تغییر مسیر در تردد برخی از معابر مانند بلوارهای شهدای دانش آموز، علامه جعفری و نبوت نصب 25 عدد تابلو هدایت مسیر جهت جلوگیری از سر گردانی شهروندان در رفت و آمدهای شهری صورت گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود