5 اسفند 1393
شماره خبر: 138288

غرفه استان البرز در نمایشگاه بین المللی محیط زیست برتر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

غرفه استان البرز در نمایشگاه بین المللی محیط زیست برتر شد


در آیین اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد، غرفه استان البرز موفق به کسب رتبه برتر گردید.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور از دوم تا پنجم اسفندماه با حضور ادارات کل محیط زیست استانهای کشور و شرکتهای خصوصی فعال در این حوزه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه ادارات استان البرز با برپایی غرفه ای با حضور اداره کل محیط زیست، سازمانهای پارکها و فضای سبز و مدیریت پسماند شهرداری کرج به ارائه دستاوردها و گزارشها در حوزه محیط زیست، فضای سبز و پسماند استان به خصوص کلانشهر کرج پرداختند. پس از اتمام زمان بازدید، پیش از ظهر امروز مراسم اختتامیه این نمایشگاه با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. هیئت داوران چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور در ارزشیابی عملکرد غرفه های این نمایشگاه، 19 شاخص را در نظرگرفتند و در مجموع 5 غرفه برتر در حوزه استانها را اعلام کردند. در مراسم اختتامیه نمایشگاه، در بخش اعلام اسامی برترینها، غرفه استانهای البرز، اصفهان، تهران، لرستان و هرمزگان موفق به کسب رتبه های برتر در بخش استانها شدند. در این مراسم معاون رئیس جمهور از زحمات و تلاشهای دست اندرکاران غرفه استان البرز با اهدای تقدیرنامه به همراه تندیس یادبود نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای دکتر حسین محمدی
مدیرکل محترم حفاظت از محیط زیست استان البرز
توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست برای حفظ تعادل در عناصر طبیعی و منابع لایزال الهی جز با احساس مسئولیت، درایت و مدیریت هوشمندانه امکان پذیر نخواهد بود. برگزاری مطلوب چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و تلاش در این جهت حاصل همدلی و همفکری دلسوزانه محیط زیست در عرصه های مختلف بود. امید است آنچه در سایه تلاش و همت تمامی عزیزان به دست آمده پایه مستحکمی برای گسترش فرهنگ عمومی صیانت از محیط زیست و طبیعت ایران عزیز قرار گیرد. به پاس تلاش و حضور شایسته و کسب عنوان "غرفه برتر" در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست این لوح تقدیر به همراه تندیس یادبود به جنابعالی و همکاران دست اندرکار تقدیم می گردد.
معصومه ابتکار
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود