10 اسفند 1393
شماره خبر: 138511

درختان در منطقه 9 شهرداری کرج هرس و فرم دهی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

درختان در منطقه 9 شهرداری کرج هرس و فرم دهی شدند


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از اجرای طرح هرس و فرم دهی درختان و درختچه های زینتی در معابر و بلوارهای سطح این منطقه خبر داد.
عباس سعیدی کیا با اشاره به اهمیت زیباسازی های بصری در آستانه بهار طبیعت، عنوان کرد: اجرای طرح هرس و فرم دهی درختان با همت حوزه فضای سبز منطقه اجرایی شد.
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: عملیات مذکور با توجه به اجرای دستورالعمل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج مبنی بر حفظ و نگهداری درختان صورت گرفته که این امر موجب کاهش آلودگی هوا نیز می شود. سعیدی کیا با بیان اینکه عملیات هرس و مرتب سازی درختان و درختچه های زینتی معابر و بلوارهای سطح منطقه رو به اتمام است، زمان اجرای این عملیات را از فصل خواب درختان تا زمان تحت پوشش قرار گرفتن تمام درختان عنوان کرد. این مسئول زیبایی منظر شهری را یکی از مزایای نگهداری از درختان به صورت مداوم ذکر و عنوان کرد: نگهداری درختان و توجه به سرانه های فضای سبز می تواند بسترهای زیبایی بصری شهر را فراهم کرده و جلوه نشاط را به شهر ببخشد. وی در پایان با اشاره به اینکه حذف شاخه های خشک درختان موجب افزایش طول عمر این گیاهان نیز می شود، اظهار داشت: این مهم می تواند به رویش بهتر کمک کرده و در مواردی از ورود آنها به پیاده رو و ایجاد مزاحمت برای شهروندان جلوگیری کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود