11 اسفند 1393
شماره خبر: 138556

سازمان آتش نشانی شهرداری کرج؛ پیشتاز سرعت خدمت رسانی در مانور سطح صفر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان آتش نشانی شهرداری کرج؛ پیشتاز سرعت خدمت رسانی در مانور سطح صفر


تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج در مانور آموزشی سطح صفر که در حضور استاندار البرز برگزار شد، خود را در کمترین زمان ممکن (7 دقیقه) به محل رساندند و پیشتاز بودن این نهاد در کمک رسانی به شهروندان در مواقع بحران و اضطرار را به رخ کشیدند.
با دستور استاندار البرز دستگاه های خدمت رسان در مانوری ویژه سرعت عمل خود را به منظور حضور در صحنه بحران ها و حوادث سنجیدند که آتش نشانی کرج در این مانور پیشتاز بود. پایان بخش نشست «شورای مدیریت بحران استان» که به ریاست «سیدحمیدطهایی» استاندار البرز تشکیل شد، برگزاری مانوری نمادین از سوی دستگاه های خدمت رسان بود.
این مانور به دستور استاندار البرز در قالب سطح صفر به صورت آنی و بدون آمادگی قبلی برگزار شد و دستگاه های خدمت رسان با ترسیم سناریوی بروز یک حادثه در استانداری به فوریت خود را به محل رسانده و سرعت عملکرد خدمات خود با را در حضور صحنه مورد سنجش قرار دادند. هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس سه دستگاه خدمت رسانی بودند که در جریان این مانور عملکرد خود را سنجدیدند. بر همین اساس، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در 7 دقیقه، اورژانس استان البرز در 12 دقیقه و هلال احمر به جهت فاصله با مرکزیت بحران در 17 دقیقه خود را به محل حادثه فرضی رساندند و سرعت عمل خود را در مدیریت بحران مورد ارزیابی قرار دادند. نیروی انتظامی و آبفای استان نیز از جمله دستگاه هایی بودند که در ادامه به این مانور نمادین پیوستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود