11 اسفند 1393
شماره خبر: 138569

آمادگی کامل برای میزبانی از زائرین اهل قبور در پنجشنبه آخر سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آمادگی کامل برای میزبانی از زائرین اهل قبور در پنجشنبه آخر سال


مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج از آمادگی کامل این سازمان برای میزبانی شایسته از زائرین اهل قبور در پنجشنبه آخر سال خبر داد.
غلامرضا رضوانی با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان آرامستان های کرج در تلاش است خدمات مطلوبی به زائران اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال ارائه دهد. این مسئول اضافه کرد: در همین راستا جلسه فراسازمانی با سازمانهای اتوبوسرانی، تاکسیرانی همچنین هلال احمر، اورژانس و ناجا برگزار و نسبت به ارائه تمهیدات لازم در این روز تصمیم گیری شد.
وی با اشاره به اینکه در آخرین پنج شنبه سال ترافیک شهر افزایش می یابد، عنوان کرد: این ترافیک به مراتب در مسیر منتهی به بهشت سکینه (س) بیشتر است و کاهش ترافیک در این ایام نیازمند تدابیر پیش بینی شده است. مدیر عامل سازمان آرامستان های شهر کرج، با تاکید بر اهمیت همکاری شهروندان در مدیریت زمان به منظور کاهش حجم ترافیک، اظهار داشت: شهروندان می توانند با مدیریت زمان به نحو مطلوبی در کاهش ترافیک شهر نقش موثری داشته باشند. رضوانی افزود: پرهیز از مسافرت های درون شهری غیر ضروری از راهکار های موثر مدیریت زمان است که شهروندان نیز با رعایت این اصل مهم می توانند در ایجاد زمینه های روان ترافیکی در شهر تاثیر گذار باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود