17 اسفند 1393
شماره خبر: 138960

توجه ویژه به برپایی نماز جماعت در خانواده شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توجه ویژه به برپایی نماز جماعت در خانواده شهرداری کرج


مسئول ستاد اقامه نماز جماعت شهرداری کرج گفت: فریضه نماز جماعت در تمامی مناطق، سازمان ها، دانشکده علمی کاربردی شهرداری و مجتمع فرهنگی تفریحی نشتارود برگزار می شود.
نشست ائمه جماعات شهرداری کرج با شهردار این کلانشهر در سالن اجتماعات ستاد مرکزی برگزار شد و ضمن آن مسئول ستاد اقامه نماز به بیان برخی فعالیت های انجام گرفته توسط این نهاد در سال جاری پرداخت. حجت الاسلام حسامی که در جمع ائمه جماعات شهرداری کرج اعم از مناطق و سازمان ها سخن می گفت با تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه در سپاه و مشاور فرهنگی شهردار کرج در جلسه، جایگاه افرادی که موجب برپا داشتن یکی از مهمترین فرایض دینی در دستگاه شهرداری می شوند را بسیار بالا ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه کوشیده شده است در دوره جاری تمامی بخش های تابعه شهرداری کرج را به برپایی نماز اول وقت با حضور امام جماعت مقید نماییم، اضافه کرد: هم اکنون نماز جماعت در تمامی مناطق، سازمان ها، دانشکده علمی کاربردی شهرداری و مجتمع فرهنگی تفریحی نشتارود با حضور امام جماعت برگزار می شود و اقدامات فرهنگی و تبلیغات دینی از طریق مبلغان و امامان جماعت در این بخش ها صورت می گیرد. حسامی، بخشی از ابزار این تبلیغات فرهنگی و دینی را ذکر و بیان احادیث و بررسی موضوعات روز از سوی کارشناسانی عنوان کرد که به عنوان امام جمعه در این مراکز حضور می یابند. مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری کرج، فعالیت های انجام شده در این ستاد طی سال 93 را نسبت به اعتبار تخصیصی به این بخش مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: اعتبار تعیین شده در سال جاری مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است که انجام فعالیت های فرهنگی، هزینه برپایی جلسات و نیز پرداخت های ائمه جماعات از این محل انجام گرفته است. این مسئول با بیان اینکه کوشیده ایم با امکانات محدودی که در اختیار داریم، رضایت نظر ائمه جماعات شهرداری را جلب کرده و خدمات خوبی به آنان ارائه دهیم، اضافه کرد: تشکیل شورای ستاد اقامه نماز شهرداری کرج از فعالیت هایی بود که با نظر موافق شخص شهردار، نتایج مطلوب و آثار پربرکتی را برای ستاد به همراه داشت و مصوبات آن در طول سال اجرایی شد. وی، همچنین در پایان از تصویب بخش اول اعتبار سال آینده ستاد در شورای اسلامی شهر خبر داد و اضافه کرد: برای سال 94 مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون ریال بودجه در نظر گرفته شده که بخش اول آن در شورای شهر به تصویب رسیده و بخش دوم در حال بررسی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود