17 اسفند 1393
شماره خبر: 139005

9 هزار مترمربع از اراضی حاجی آباد با حکم قضایی رفع تصرف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

9 هزار مترمربع از اراضی حاجی آباد با حکم قضایی رفع تصرف شد


مدیر منطقه 8 شهرداری کرج گفت: با حکم قضایی 9 هزار مترمربع از اراضی واقع در حاجی آباد این منطقه آزادسازی و به سرانه فضای سبز افزوده شد.
سعادت عنوان کرد: اراضی واقع در حاجی آباد منطقه 8 کرج که از طریق شرکت سردخانه و آبادانی جهان درسال 86 به نام شهرداری کرج انتقال داده شده بود، با پیگیری های مجدانه دوباره در اختیار مدیریت شهری قرار گرفت. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج اظهار داشت: به دلیل تصرف اختصاصی این اراضی از سوی عده ای، برای شهروندان و عموم مردم بلااستفاده گردیده بود که با حکم قضایی و همکاری عوامل انتظامی به اجرا درآمد. سعادت افزود: با توجه به مشجر بودن این زمین و واقع شدن آن در محله پرجمعیت حاجی آباد، این اراضی با حفظ درختان، تجهیز و مبلمان آن به پارک محله ای به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه تبدیل می شود تا مورد استفاده عموم شهروندان قرار گیرد.
اجرای طرح جمع آوری ضایعات از درب منازل شهروندان
این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای طرح جمع آوری ضایعات و وسایل اضافی از درب منازل شهروندان با همکاری حوزه خدمات شهری منطقه 8 شهرداری کرج اشاره کرد. وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و انجام خانه تکانی از سوی شهروندان، حوزه خدمات شهر این منطقه در نظر گرفت تا به منظور رفاه حال مردم طرح جمع آوری ضایعات و لوازم اضافی از درب منازل را آغاز کند. سعادت بیان کرد: طرح مذکور از مورخ 15 اسفند ماه سال جاری در منطقه به اجرا در آمده و تا به مدت 2 هفته ادامه خواهد داشت. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج یادآور شد: برای اجرای این طرح از چند دستگاه نیسان و کامیون که روزانه در سطح منطقه گشت می زنند، استفاده می شود. وی در پایان از ساکنین منطقه 8 شهرداری کرج خواست؛ برای تسهیل در اجرای این طرح در صورت داشتن ضایعات و لوازم اضافی با شماره تلفن 34499430 دفتر خدمات شهری منطقه تماس گرفته و درخواست خود را با ذکر دقیق آدرس اعلام نمایند تا نسبت به جمع آوری ضایعات در اسرع وقت اقدام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود