19 اسفند 1393
شماره خبر: 139102

سازمان اتوبوسرانی کرج به استقبال بهار رفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان اتوبوسرانی کرج به استقبال بهار رفت


سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با ارائه خدمات حداکثری به شهروندان آماده استقبال از بهار و میزبانی مسافران نوروزی شد.
طی جلسه ای با حضور مدیران ارشد سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات ویژه در روزهای پایانی سال و ایام نوروز انجام شد.
معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در این جلسه به افزایش سفرهای درون شهری در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش قابل توجه حجم ترافیک، فعالیت بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به دیگر ایام سال ضرورت پیدا می کند. سیامک گلستانی اضافه کرد: سازمان اتوبوسرانی نیز به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای خدماتی در حوزه حمل و نقل همگانی با اتخاذ تدابیر ویژه به استقبال نوروز و مسافران نوروزی می رود. این مسئول همچنین به طرح ترافیک (زوج و فرد) در نیمه دوم اسفند اشاره کرد و گفت: با توجه به این مهم، ارائه خدمات ایاب و ذهاب به شهروندان اهمیت بالایی می یابد و این موضوع در اولویت عملکرد سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته است. وی در ادامه از آماده باش نیروهای گشت و کنترل سازمان از امروز تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: به منظور ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، تا پایان سال و در ساعات پیک ترافیک اتوبوس های تحت پوشش سازمان اتوبوسرانی به صورت رایگان خدمت رسانی می کنند. معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی کرج، مسیر ارائه خدمات رایگان اتوبوس ها در زمانی که حجم ترافیک افزایش می یابد را، چهار راه طالقانی به میدان دانشگاه حصارک اعلام کرد و افزود: این مسیر جهت جلوگیری از مسدود شدن زیرگذر طالقانی انتخاب شده است.
گلستانی در خصوص آگاهی شهروندان از طرح نوروزی حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: بنرهای اطلاع رسانی در این خصوص در ایستگاه چهارراه طالقانی نصب شده است. این مسئول، تقویت خطوط هسته مرکزی شهر و اعزام سرویس های کمکی در ساعات پیک ترافیک را از دیگر اقدامات سازمان اتوبوسرانی کرج ذکر و عنوان کرد: این سازمان در تلاش است خدمات مطلوب و بهینه ای را در اختیار شهروندان کرجی و مسافران نوروزی قرار دهد. شایان ذکر است در این جلسه قائم مقام، معاونان و مدیران حوزه معاونت بهره برداری و واحدهای نظارتی سازمان اتوبوسرانی حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود