18 بهمن 1390
شماره خبر: 4766

طولانی ترین پهنه خدماتی کشور متعلق به اتوبوسرانی کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 طولانی ترین پهنه خدماتی کشور متعلق به اتوبوسرانی کرج است

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اشاره به فعالیت سازمان گفت: طولانی ترین پهنه خدماتی کشور در زمینه حمل و نقل عمومی با محوریت اتوبوس متعلق به اتوبوسرانی کرج است.
مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطلب به استقبال شهروندان در استفاده از اتوبوس اشاره کرد و افزود: آمار جابجایی مسافران از طریق اتوبوس در فصول مختلف سال متفاوت است. وی میزان سفرهای دورن شهری در فصل تابستان با توجه به تعطیلی مدارس را به طور میانگین بین 400 تا 700 هزار سفر ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد اتوبوس های فعال در سازمان و خطوط تعیین شده، سازمان اتوبوسرانی کرج بزرگترین پایگاه خدماتی کشور در زمینه حمل و نقل عمومی را به خود اختصاص داده است. کیانی طولانی ترین مسیر اتوبوسرانی کرج را خط 175 کیلومتری اشتهارد بیان کرد و گفت: این خط در مسیر رفت و برگشت فعال می باشد. ارائه خدمات حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی کرج به صورت استانی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه بیان کرد: اتوبوسرانی کرج به صورت گسترده و استانی ارائه خدمات حمل و نقل عمومی می کند. کیانی با اشاره به فعال بودن 84 خط اتوبوسرانی در کلانشهر کرج، افزود: در این خطوط در مجموع 856 اتوبوس اقدام به جابجایی مسافر می کنند. وی اظهارداشت: این تعداد اتوبوس در پایانه های کرج و در نقاط مختلف این کلانشهر مستقر می باشند. این مسئول گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت اتوبوس را مهم ارزیابی کرد و افزود: اجرای برنامه های خاص در این خصوص از جمله توسعه و بازسازی ناوگان و انجام اقداماتی جهت توسعه کیفی و کمی خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی از اولویتهای مهمی است که در راس برنامه های سازمان قرار دارد.
کیانی فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ارائه برنامه های کارآمد فعالیت این سازمان و کاهش عمر سنی ناوگان حمل ونقل عمومی از برنامه هایی است که با جدیت پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود