20 اسفند 1393
شماره خبر: 139144

4 سفره هفت سین در مناطق 12 گانه شهرداری کرج پهن می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

4 سفره هفت سین در مناطق 12 گانه شهرداری کرج پهن می شوند


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از نصب سه المان نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهر کرج و چهار سفره هفت سین در مناطق 12 گانه شهر به مناسبت نزدیکی به ایام نوروز خبرداد.
رضا فیض افزود: المان های نوروزی شامل سبزه و ماهی، تنگ ماهی و ساعت تحویل سال می باشد؛ علاوه بر این با برنامه ریزی های صورت گرفته و با هدف آماده سازی چهره بصری شهر برای ورود به سال جدید، چهار سفره هفت سین نیز در مناطق 12گانه شهرداری کرج پهن می شود. وی با اشاره به فراخوان سه ماه گذشته سازمان زیباسازی به منظور طراحی "المان های نوروزی" و "سفره هفت سین" با محوریت معاونت های فرهنگی و اجرایی سازمان، عنوان کرد: از 200 اثر هنری ارسال شده به سازمان زیباسازی، سه طرح المان نوروزی و سه طرح سفره هفت سین با نظر کمیته داوری برای اجرا در سطح شهر انتخاب شد. فیض، معیار انتخاب آثار ارسالی را هماهنگی مضامین المان با فضای بومی شهر کرج، کیفیت و توان اجرای مجری و اجرا کننده طرح المان ذکر کرد و گفت: آثار انتخاب شده از طراحان و هنرمندان بومی کرج است؛ این امر نقش بسزایی پرورش استعدادهای هنری خلاق در کرج ایفا می کند.
سفره هفت سین در همه مناطق پهن می شود
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با بیان اینکه مدل سفره های هفت سین نیز پیرو برگزاری فراخوان و ارسال آثار هنرمندان انتخاب شدند، گفت: سفره های هفت سین با توجه به اولویت های کارشناسی شده در همه مناطق 12گانه کرج پهن می شوند. فیض با اشاره به نزدیکی به ایام فاطمیه و همزمانی آن با عید نوروز، عنوان کرد: در این راستا سازمان زیباسازی شهرداری کرج انتخاب طرحی با عنوان "بهار فاطمی" را در دستور کار دارد؛ بر این اساس یکی از الگوهای انتخابی برای سفر هفت سین با مضمون ایام فاطمیه طراحی شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود