20 اسفند 1393
شماره خبر: 139174

50هزار بادکنک رنگی در آسمان کرج به پرواز در می آیند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

50هزار بادکنک رنگی در آسمان کرج به پرواز در می آیند


مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج، عنوان کرد: به همت این سازمان و با تعامل شهرداری کرج، بسته های فرهنگی ویژه نوروز سال 94 توسط سازمان فرهنگی تهیه و آماده توزیع در زمان پیش بینی شده می باشد.
حسین سعیدی سیرایی همچنین از برنامه ریزی برای تهیه 50 هزار بادکنک توسط این سازمان خبر داد و افزود: با اقدام این سازمان در تعطیلات نوروز 50 هزار بادکنک رنگی با عنوان " مادر مهربانی ها " در آسمان کرج به پرواز در می آیند.
امکان ارسال کلیپهای آموزشی از طریق بلوتوث به مسافران نوروزی
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با اشاره به تهیه بسته های فرهنگی ویژه نوروز سال 94 عنوان کرد: برنامه ریزی به منظور هماهنگی ارائه بسته فرهنگی نوروزی جهت اهداء به مسافرین نوروزی در ستاد استقبال از بهار انجام شده است. سعیدی به هماهنگی های صورت گرفته در خصوص استقرار دائمی نیروهای واجد شرایط جهت راهنمائی مسافرین نوروزی در شیفت های مختلف در کلیه ایستگاههای نوروزی اشاره و عنوان کرد: این اکیپ ها در پنج ایستگاه مشخص شده جهت استقبال از مهمانان نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهر اقدام به راهنمایی مسافران می کنند. وی همچنین از تهیه بروشور مراکز فرهنگی و تفریحی و گردشگری سطح شهر با لحاظ کردن نکات لازم ایمنی سفر و نکات خودایمنی توسط این سازمان خبر داد و گفت: علاوه بر این برای اجرای تئاتر محیطی در روز طبیعت در 30 بوستان سطح شهر با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در ستاد استقبال از بهار برنامه ریزی شده است. این مسئول فرهنگی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته جهت تهیه چهار دستگاه بلوتوث با برد 500 متر، عنوان کرد: با انجام این مهم و قابلیت اتصال به شبکه های مجاور ارسال کلیپ های آموزشی و گردشگری همچنین انجام سایر امورات اعلامی از سوی ستاد استقبال از بهار به مسافرین عبوری امکان پذیر می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود