18 اسفند 1393
شماره خبر: 139050

برنامه های ستاد استقبال از بهار شهرداری کرج تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برنامه های ستاد استقبال از بهار شهرداری کرج تشریح شد


قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، برنامه های ستاد استقبال از بهار مدیریت شهری در راستای ارایه خدمات رسانی بهینه به شهروندان را تشریح کرد.
اصغر نصیری در همین ارتباط گفت: برنامه ریزی برای کیفی سازی امور شهر، ساماندهی مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه و شایسته به منظور استقبال مطلوب از مسافران همچنین ایجاد فضای مناسب در تعطیلات نوروز برای شهروندان از جمله مهمترین رویکردهای فعالیت ستاد استقبال از بهار است. نصیری از دیگر اهداف فعالیت این ستاد را آماده سازی و استقبال از مهمانان نوروزی، با حضور همه سازمان های خدمات رسان شهری ذکر و عنوان کرد: شست و شوی معابر و میادین، رنگ آمیزی جداول، نظافت و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر، ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابانها، کاشت نهال و گل های فصلی در میادین و بوستانها، ساماندهی فضاهای سبز شهری بویژه در ورودی و خروجی های شهر از دیگر برنامه های این ستاد است. وی، ایجاد مکانهای استراحت ویژه مسافران نوروزی، نصب المان نوروزی در میادین شهر، چیدمان سفره هفت سین در میادین و خیابانهای اصلی، تهیه بروشور اماکن دیدنی، نصب بنر و تابلوهای راهنما و پیامهای فرهنگی ویژه مسافرین نوروزی را از دیگر فعالیت های این ستاد اعلام کرد. این مسئول با اشاره به رفع سد معبر عمومی، توزیع میوه پایان سال، برنامه ریزی برای چهارشنبه آخر سال و خدمات ایمنی و آموزش های پیشگیرانه آتش نشانی، اقدامات مربوط به پنجشنبه آخر سال و آمادگی کامل سازمان آرامستانها و شهرداری های مناطق جهت تمهیدات لازم در اماکن متبرکه از جمله اقدامات ستاد استقبال از بهار است. نصیری از توزیع دو هزار و 500 گلدان بر روی قبور شهدای کرج خبرداد و افزود: این اقدام با هدف ارج نهادن به مقام شهداء در دستور کار ستاد استقبال از بهار قرار گرفته است. وی همچنین به تولید کیسه های زباله خودرویی و کیسه های ویژه محل استقرار ویژه ایان نوروز خبرداد و عنوان کرد: از دیگر اقدامات ستاد استقبال از بهار طراحی و چیدمان سه مدل سفره هفت سین در مناطق 12گانه و معابر پرتردد می باشد که سازمان زیباسازی متولی انجام آن است. نصیری با اشاره به نصب چهار نماد و المان نوروزی در میادین اصلی با تولیگری سازمان زیباسازی شهرداری کرج، افزود: در ایام نوروز علاوه بر آنچه گفته شد، 50 هزار بادکنک با عنوان مادر مهربانی ها در تعطیلات نوروز و توسط سازمان فرهنگی تهیه و به آسمان فرستاده می شود.
تهیه 10 هزار توپ والیبال و اهداء آن به مسافران
قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه به تهیه 10 هزار توپ والیبال و اهداء آن به مسافران نوروزی خبرداد و گفت: علاوه بر این لوازم کمک های اولیه و بسته های فرهنگی توسط سازمان فرهنگی شهرداری تهیه و در زمان پیش بینی شده توزیع می شود. نصیری، چاپ نقشه گردشگری توسط سازمان فرهنگی را یادآور شد و عنوان کرد: از دیگر برنامه های ستاد استقبال از بهار برگزاری تورهای گردشگری کرج شناسی ویژه چهار هزار نفر در ایام نوروز است که در قالب سفرهای یکروزه با محور مدیریت اجتماعی شهرداری برگزار می شود. وی، ایجاد سه کیوسک معرفی شهر کرج با مدیریت اجتماعی شهرداری را یادآور شد و افزود: استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی (اتوبوسرانی و تاکسیرانی) در توزیع برچسب ها و پرچم های مناسبتی در روز جمهوری اسلامی و روز شهادت حضرت فاطمه (س) از برنامه های مهم و اولویت دار ستاد استقبال از بهار در سال جاری است. نصیری، پیش بینی اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، یکپارچه سازی تبلیغات استقبال از سال جدید، معرفی جاذبه های توریستی و بوستانهای سطح شهر را از دیگر اقداماتی ذکر کرد که در ایام نوروز اجرایی می شوند. علاوه بر این، پیام تبریک اعیاد و تسلیت ایام فاطمیه و اطلاع رسانی در خصوص موضوع نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته و انجام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود