19 فروردین 1394
شماره خبر: 139884

زمین های خالی به محلی برای دپوی زباله و نخاله تبدیل شده اند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زمین های خالی به محلی برای دپوی زباله و نخاله تبدیل شده اند


مدیر منطقه 3 شهرداری کرج گفت: اراضی بایر شهرک کوثر به منظور زیباسازی و حفظ محیط زیست از سوی عوامل خدمات شهری تسطیح و پاکسازی شد.
محمدرضا سیفی عنوان کرد: عملیات تسطیح زمین های بایر در شهرک کوثر واقع در منطقه 3 شهرداری کرج با استفاده از ماشین آلات سنگین توسط نیروهای حوزه خدمات شهر منطقه انجام شد. مدیر منطقه 3 شهرداری کرج اظهار داشت: وجود این اراضی بایر در شهرک مذکور موجب تجمع زباله، حیوانات موذی، دپوی خاک و نخاله شده بود که با انجام این اقدام از مشکلات به وجود آمده پیشگیری شد. سیفی افزود: تجمع زباله و نخاله در این اراضی علاوه بر تهدید سلامت شهروندان و جامعه، از منظر زیبایی سیمای شهر، ناهنجاری هایی را در منطقه بوجود می آورد که حوزه خدمات شهری مانع از ادامه این موضوع گردید. این مسئول گفت: حوزه خدمات شهر منطقه 3 شهرداری کرج در نظر دارد در سال جدید با اقدامات برنامه ریزی شده از آلودگی های بصری که در سطح شهر دیده می شود و موجب آزردگی خاطر روحی و روانی شهروندان می شود، بیش از پیش جلوگیری نماید.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای نقاشی دیواری در چند نقطه از سطح این منطقه با همکاری حوزه زیباسازی اشاره کرد و افزود: نقاشی جداره ها در منطقه 3 شهرداری کرج با موضوعات مذهبی و هنری رنگی دیگر به خود می گیرد. مدیر منطقه 3 شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: حوزه زیباسازی این منطقه در نظر دارد با شناسایی تعدادی از جداره های همجوار با سطح معابر اصلی فردیس عملیات رنگ آمیزی و نقاشی دیواری در مکان های مشخص شده را در ماه آینده اجرایی کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود