19 فروردین 1394
شماره خبر: 139930

شهروندان عملکرد ایلیات در منطقه 10 شهرداری کرج را شایسته تقدیر دانستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهروندان عملکرد ایلیات در منطقه 10 شهرداری کرج را شایسته تقدیر دانستند


جمعی از اهالی منطقه 10 شهرداری کرج با تقدیر از عملکرد خوب مدیر سابق این مجموعه، حضور فرج الله ایلیات در معاونت اداری و مالی شهرداری مرکز البرز را به فال نیک گرفته و روحیه جهادی این مدیر مردمی را موجب حرکت رو به رشد مجموعه مدیریت شهری ارزیابی کردند.
روزهای پایانی سال گذشته برای شهرداری کرج مترادف با نقل و انتقالاتی در مجموعه مدیریتی بود که یکی از این انتصاب ها به انتخاب معاون جدید اداری و مالی اختصاص داشت.
فرج اله ایلیات که از مدیریت منطقه 10 شهرداری کرج در این مسئولیت منصوب شده است، اقدامات و فعالیت هایی را در مدت حضور خود در منطقه به ثمر رسانده بود که این امر موجب جلب رضایت شهروندان و تقدیر آنان از انتخاب خوب و شایسته شهردار کرج برای معاون اداری و مالی خود بود. بر این اساس، جمعی از اهالی منطقه 10 شهرداری کرج با تهیه و ارسال تقدیرنامه ای مزین به امضاهای شهروندان از خدمات این مدیر قدردانی کرده و خدمت رسانی به مردم را موجب جلب رضایت خداوند دانسته اند.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
بسمه تعالی
جناب آقای مهندس ایلیات
معاونت محترم اداری و مالی شهرداری کرج
بی گمان هیچ خدمات شایانی جز با مدیریت صحیح همراه با درایت، در سایه خرد جمعی، همکاری صمیمانه و بی شائبه صورت نمی پذیرد؛ خدماتی که باعث رشد، تعالی و ترقی جامعه و کسب خرسندی خلق همراه با رضایت حق تعالی است. به مصداق آیه شریفه «من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق» از حسن مدیریت حضرتعالی در دوران تصدی منصب خطیر مدیریت منطقه 10 شهرداری کرج که منجر به خدمات عمومی شایان، طراوت شهر، روانسازی مقررات، کمک به اهداف فرهنگی – هنری و ارائه خدمات گوناگون دیگر به اهالی منطقه گردیده است، تشکر نموده و قدردانی می نماییم. دوام توفیقات روزافزون شما را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان خواستاریم.
جمعی از اهالی منطقه 10 شهرداری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود