25 فروردین 1394
شماره خبر: 140225

تاکسی های دوگانه سوز کرج تست مخزن گاز می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تاکسی های دوگانه سوز کرج تست مخزن گاز می شوند


در راستای افزایش امنیت سفرهای درون شهری و پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه در خطوط تاکسیرانی این کلانشهر، سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه نسبت به انجام تست مخزن گاز تاکسی های دوگانه سوز اقدام کرده است.
مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه با اشاره به اینکه اجزای سیستم خودروهای دوگانه سوز تحت فشار بالای گاز قرار دارند، اظهار داشت: این امر موجب تخریب تدریجی قطعات و پمپ این خودروها می شود. پرویز اسکندری حداکثر مدت زمان تست مخازن گاز تاکسی ها را هر 6 ماه یک بار اعلام کرد و افزود: لرزش دائمی خودرو در هنگام حرکت موجب فرسایش قطعات به ویژه پمپ گاز می شود و عدم تعویض پمپ های فرسوده خطرات احتمالی را به همراه خواهد داشت. وی تعداد تاکسی های کلانشهر کرج را 13 هزار دستگاه ذکر و با اشاره به اینکه تاکسی های مذکور در 150 خط به مردم خدمت رسانی می کنند، عنوان کرد: 65 درصد جابجایی مسافر در این کلانشهر توسط تاکسی ها انجام می شود.
مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه، همچنین به دوگانه سوز کردن تمام تاکسی های این شهر با توجه به کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: تا کنون چهار ایستگاه سوخت CNG برای خدمات دهی به تاکسی ها در کرج راه اندازی شده است. اسکندری در پایان گفت: تاکسیرانان تا قبل از راه اندازی این جایگاهها با مشکلات زیادی برای تامین سوخت خودروهای خود مواجه بودند که با ایجاد ایستگاه های مذکور مشکلات آنان تا حد زیادی رفع شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود