31 فروردین 1394
شماره خبر: 140608

سرپرست پایگاه بسیج حضرت امام خمینی (ره) سازمان پاركهای شهرداری كرج منصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرپرست پایگاه بسیج حضرت امام خمینی (ره) سازمان پاركهای شهرداری كرج منصوب شد


با صدور حکمی از سوی سرهنگ پاسدار قربانی فرمانده حوزه 8 بسیج کارمندی حضرت سیدالشهداء (ع) و مشاور شهردار کرج، علیرضا عبداللهی به سمت سرپرست پایگاه بسیج حضرت امام خمینی (ره) سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه حضرت امام خمینی(ره) سازمان پارکها با حضور مسئولان برگزار و طی آن از زحمات چهار ساله مرتضی ابراهیمی تقدیر و تشکر و علیرضا عبداللهی به سمت سرپرست پایگاه حضرت امام خمینی(ره) سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج منصوب شد. لازم به ذکر است که علیرضا عبداللهی هم اکنون مسئول حراست سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج می باشد که از این پس علاوه بر این حوزه، به عنوان سرپرست پایگاه حضرت امام خمینی(ره) سازمان نیز فعالیت خواهد کرد.
احکام مذکور به شرح زیر است:
برادر بسیجی علیرضا عبدالهی
بنا به پیشنهاد مسئول بازرسی حوزه 8 بسیج کارمندی حضرت سیدالشهدا(ع) جنابعالی را به عنوان سرپرست پایگاه حضرت امام خمینی(ره) منصوب می نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی(ره) و فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، با همت و تلاش هرچه بیشتر حضور سازمان یافته مردم به ویژه جوانان در بسیج را فراهم و آنان را در صحنه های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی به کارگیری نمایید و در جهت پویایی بسیج ده ها میلیونی و تحقق برنامه های بسیج به ویژه نظام تربیتی صالحین گام های موثری برداشته و وظایف و انتظارات فرماندهی را به نحوه مطلوبی پیگیری و برآورده سازید. سرهنگ پاسدار قربانی
فرمانده حوزه 8 بسیج کارمندی حضرت سیدالشهداء (ع) و مشاور شهردار کرج همچنین در حکمی که از سوی سرهنگ پاسدار قربانی فرمانده حوزه 8 بسیج کارمندی حضرت سیدالشهدا(ع) و مشاور شهردار کرج صادر شد، مرتضی ابراهیمی به سمت مشاور فرمانده این حوزه انتخاب شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود