8 آبان 1391
شماره خبر: 14095

سال درخشان كرج در اجراي طرح هاي عمراني/

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سال درخشان كرج در اجراي طرح هاي عمراني/

سپیدار آنلاین: سخنگوي شوراي شهر كرج، سال جاري را سالي درخشان در اجراي طرح هاي عمراني دانست و گفت: سنت حسنه اجراي طرح هاي عمراني با كيفيت و سرعت در سالهاي آتي و شوراهاي دوره بعدي نيز مورد توجه قرار گيرد.
حجت الاسلام عبدالله پورمظاهري افزود: خوشبختانه سال جاري يكي از درخشانترين سالهاي عمر مديريت شهري كرج و به بار نشستن مصوبات شوراي شهر به ويژه در خصوص طرح هاي تقاطعات غيرهمسطح است. وي افزود: همچنين در سال جاري اجراي ساير طرح ها از جمله جدول گذاري، فضاي سبز، بازگشايي و تعريض معابر نيزدر دستور كار اجرا قرار گرفت.
اين مسئول بيان كرد: در طول سال جاري شاهد بهره برداري از تقاطعات غيرهمسطح بوديم و در اين راستا تقاطع غيرهمسطح جانبازان نيز افتتاح و بهره برداري مي شود. پورمظاهري در ادامه موقعيت ويژه تقاطع جانبازان را يادآور شد و گفت: اين تقاطع در مقايسه با ساير طرح ها به لحاظ موقعيت جغرافيايي و قرار گرفتن در مسير ورودي جاده چالوس از اهميت ويژه اي برخوردار است. سخنگوي شوراي شهر كرج افزود: همچنين اين تقاطع چندين ورودي و خروجي شهر را به هم متصل كرده و زمينه تردد آسان و تسهيل امور ترافيكي را مهيا مي كند.
اين مسئول با اشاره به كيفيت فني اين طرح عنوان كرد: اين طرح به لحاظ كمي و كيفي يكي از بهترين تقاطعات ساخته شده در طول عمر شوراي دوره سوم است كه با حضور دكتر لاريجاني به بهره برداري مي رسد. وي با قدرداني از دست اندركاران اجراي اين طرح به ويژه پيگيري و مديريت " آقازاده" در راستاي اجراي پرشتاب طرح هاي عمراني، گفت: اميد مي رود سنت حسنه اجراي طرح هاي عمراني با كيفيت و سرعت در سالهاي آتي و شوراهاي دوره بعدي نيز مورد توجه قرار گيرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود