6 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140985

تراش و روكش آسفالت شهرك سلمان فارسی به اتمام رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تراش و روكش آسفالت شهرك سلمان فارسی به اتمام رسید


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از اتمام عملیات تراش و روکش آسفالت شهرک سلمان فارسی خبر داد و افزود: این عملیات با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان اجرایی شده است.
سید رضا فیض با اعلام این خبر گفت: انجام عملیات بهسازی و تراش و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه 4 شهرداری کرج از الویت هایی است که با برنامه ریزی های مشخص در سال جدید پیگیری خواهد شد. این مسئول افزود: بر همین اساس حوزه عمران منطقه با پیگیری های مداوم، اقدام به عملیات تراش و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهرک سلمان فارسی کرده است.
وی مساحت عملیات مذکور را شش هزار و 900 متر مربع ذکر و عنوان کرد: اجرای عملیات عمرانی در سطح شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری هاست که منطقه 4 شهرداری کرج اهتمام ویژه ای نسبت به انجام این مهم دارد. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج با اشاره به اینکه برای انجام این پروژه اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان تخصیص داده شده است، گفت: این بودجه از فصل هزینه های عمرانی پرداخت می شود. فیض در پایان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح ها در سطح منطقه ارتقای سطح كیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری می باشد که تسهیل در تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه و هدایت آبهای سطحی و مناسب سازی پیاده روها را نیز به دنبال دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود