7 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141023

شاکله اصلی عملکرد سازمان پایانه ها بر مبنای خدمت پایه گذاری شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شاکله اصلی عملکرد سازمان پایانه ها بر مبنای خدمت پایه گذاری شده است


مدیرعامل سازمان پایانه های حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از جمله اقدامات انجام گرفته در این سازمان طی سال گذشته را احداث محل جدید ساختمان و محوطه کارواش، سالن حمل بار و کالا، سالن انتظار خانه تاکسی در پایانه شهید کلانتری و غرفه های شرکت های کرایه سواری عنوان کرد.
داوود شعبانی مساحت سالن حمل بار و کالا را 500 متر ذکر کرد و افزود: همچنین محوطه فنی جدید تعمیر ماشین آلات حمل و نقل سنگین در پایانه شهید کلانتری احداث شده که تاثیر مطلوبی در بهبود ارائه خدمات رسانی به شهروندان و صاحبان خودروهای سنگین خواهد کرد. شعبانی از غرفه بندی داخلی سالن حمل بار و کالا با امکانات مورد نیاز نیز خبر داد و تعداد این غرف را 10 عدد ذکر کرد. وی خاطرنشان شد: مطالعات احداث چهار جایگاه سوخت در شهرها و مناطق فردیس، مهرشهر، حسن آباد و بلوار جمهوری از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط سازمان پایانه های حمل و نقل بار و مسافر بوده است. مدیرعامل سازمان پایانه های حمل و نقل بار و مسافر به زیرسازی و آسفالت محوطه فنی جدید اشاره و میزان این آسفالت ریزی و زیرسازی را در مساحتی برابر با 12 هزار متر مربع عنوان کرد.
به گفته شعبانی، تعویض لوله کشی آب پایانه شهید کلانتری نیز در مدت گذشته از سال جاری به متراژ دو هزار و پانصد متر مربع انجام گرفته است. همچنین سرویس بهداشتی قدیمی پایانه شهید کلانتری تخریب و برای احداث مکانی مرتبط به این سرویس اقدام شده است. این مسئول به نصب دو دستگاه درب برقی در سالن های پایانه شهید کلانتری نیز اشاره کرد و تمامی اقدامات انجام گرفته را به منظور ایجاد آسایش و رفاه برای شهروندان دانست. مدیرعامل سازمان پایانه های حمل و نقل بار و مسافر برخی دیگر از اقدامات این سازمان را شامل همسطح سازی دریچه کانالهای آبهای سطحی داخل پایانه، ساخت اتاق برق و اتصال تابلوهای فشار قوی به محل جدید، خرید و نصب سیستم سانترال تلفن پایانه شهید کلانتری و کابل کشی مخابرات به متراژ 400 متر زیرزمین، رنگ آمیزی حمل پارکینگ جدید شهید کلانتری و ایجاد فضا جهت پارک 120 خودرو و نصب سرعتگیر در معبد مجاور پایانه به منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی ذکر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود