8 آبان 1391
شماره خبر: 14105

كرج نيازمند 70 تقاطع غيرهمسطح است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 كرج نيازمند 70 تقاطع غيرهمسطح است

سپیدار آنلاین: شهردار كرج اين كلانشهر را نيازمند 70 تقاطع غيرهمسطح دانست و از رئيس مجلس شوراي اسلامي خواست تا در تدوين بودجه سال 92 رديف ويژه اي را براي احداث بزگراه هاي شمال و جنوب كرج و همت و اتصال آن به جاده چالوس اختصاص دهد.
سيد علي آقازاده در مراسم افتتاح و بهره برداري از تقاطع غيرهمسطح جانبازان كه با حضور رئيس مجلس برگزار شد، اظهار داشت: آرامش جامعه امروزي مرهون رشادتها و ايثارگري هاي هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهداي دانش آموز است كه بايد شان و جايگاه آنها حفظ شود. وي با اشاره به افتتاح دو تقاطع غيرهمسطح در كلانشهر كرج با حضور رئيس شوراي اسلامي افزود: در مجموع امروز چهار پروژه با اعتباري بالغ بر 35 ميليارد تومان افتتاح و بهره برداري شد.
حساسيت و ديد مثبت شورا عامل آباداني مناطق محروم
اين مسئول با اشاره به حمايتهاي اعضاي شوراي اسلامي شهر در تصويب لوايح عنوان كرد: در واقع حساسيت و ديد مثبت اعضاي شوراي شهر موجب آباداني مناطق محروم در اين كلانشهر شده است.
لزوم تسريع در احداث ادامه اتوبان همت
آقازاده به مشكلات موجود در حوزه حمل و نقل و ترافيك كرج اشاره كرد و يادآور شد: روزانه 500 هزار نفر از شهروندان از كرج به تهران و بالعكس انجام مي شود كه ديگر اتوبان كرج – تهران و حتي مترو پاسخگوي اين ميزان جمعيت نيست و بايد هرچه سريعتر پروژه افتتاح اتوبان همت به كرج به بهره برداري برسد. شهردار كلانشهر كرج از رئيس مجلس شوراي اسلامي خواست تا در تدوين بودجه سال 92 رديف ويژه اي را براي احداث بزرگراه شمال و جنوب كرج و همت و اتصال آن به جاده چالوس اختصاص دهد. وي به ترافيكهاي سنگين اين كلانشهر اشاره كرد و اظهار داشت: اميد مي رود با بهره برداري سومين و چهارمين تقاطع غيرهمسطح كرج ميزان ترافيك موجود به ميزان مطلوبي كاهش يابد.
بهره برداري از دو تقاطع ديگر تا پايان عمر شوراي سوم
آقازاده اعلام كرد: تا قبل از اتمام دوره سوم شوراي شهر دو تقاطع ديگر در كرج به پايان مي رسد و عمليات احداث پنج تقاطع غيرهمسطح در اين كلانشهر آغاز مي شود. اين مسئول،‌ كرج را نيازمند 70 تقاطع غيرهمسطح اعلام كرد و گفت: شهرداران، اعضا و رئيس شوراهاي آينده به اين مهم توجه ويژه داشته باشند تا در افق 1404 كرج مشكلات عبور مرور درون شهري مانند ديگر كلانشهرها كاهش يابد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود