8 آبان 1391
شماره خبر: 14113

رئیس مجلس از آقازاده شهردار کرج قدردانی کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رئیس مجلس از آقازاده شهردار کرج قدردانی کرد

سپیدار آنلاین: با اهدای لوح تقدیر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از سید علی آقازاده شهردار کلانشهر کرج تشکر و قدردانی کرد.
با حضور مسئولان کشوری، استانی و مدیران شهری تقاطع غیرهمسطح جانبازان در بلوار شورا افتتاح و بهره برداری شد. در حاشیه این مراسم لوح تقدیری از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به سید علی آقازاده شهردار کلانشهر کرج اهدا شد.
متن این لوح بدین شرح است:
... ثانیه ثانیه مجال کوشیدنی و بی تکرار است... و او که در تمام لحظات عنایت شده، توشه از گران سنگی خدمت برگرفته باشد، سبکبال و فروتن، قله عزمتمندی و افتخار را، فتح خواهد کرد... ارجمند گرانمایه شهردار محترم کرج جناب آقای مهندس آقازاده چه زیباست خدمت در سرزمین مردان مرد، که روزگاران نه چندان دور، فرزندانش دلیرانه، در راه وطن جنگیدند و تحفه ای همیشه جاوید را با خود همراه و البرز را همیشه سرافراز تاریخ این سرزمین نمودند. اکنون که در پرتو عنایات قادر متعال در سال مزین به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با همت و جدی متخصصان کشورمان تقاطع غیرهمسطح جانبازان (طرح برتر بتنی کشوری سال 91) به بهره برداری می رسد با پاسداشت این توفیق و شایستگی، از زحمات شما در مراسم بهره برداری از این پروژه تقدیر نموده و از درگاه احدیت سلامتی و توفیق روزافزون شما را مسئلت می نمایم.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود