16 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141563

تعریض خیابان شهید بهشتی با هدف کاهش ترافیک در اولویت قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعریض خیابان شهید بهشتی با هدف کاهش ترافیک در اولویت قرار گرفت


مدیر منطقه 8 شهرداری کرج اظهار داشت: تملک املاک واقع در طرح تعریض خیابان شهید مطهری در الویت فعالیت های عمرانی این منطقه قرار گرفته است که در سال جاری با جدیت پیگیری می شود.
سعادت با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به لزوم توسعه معابر شهری و بر اساس مصوبات شورای شهر و شهرداری کرج، طرح تعریض خیابان شهید مطهری با تخصیص اعتبارات لازم در الویت فعالیت های عمرانی این منطقه طی سال جاری قرار گرفته است. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج افزود: بر این اساس، تملک املاک واقع در طرح مذکور از سوی اداره حقوقی و املاک شهرداری کرج و منطقه با جدیت تمام در حال پیگیری می باشد تا با انجام آن شاهد پیشرفت فیزیکی این پروژه و بهره برداری از آن باشیم. سعادت با اشاره به ضرورت بازگشایی و تعریض خیابان شهید مطهری در این منطقه به دلیل کاهش بار ترافیکی، اظهار داشت: اجرای این پروژه با همت مدیریت شهری کرج، به منظور تسریع در کنترل ترافیک و خدمت رسانی شایسته به شهروندان با سرعت قابل توجهی در حال اجرا می باشد. این مسئول گفت: در راستای تملک املاک معارض در خیابان شهید مطهری، حدفاصل بلوار نبوت و خیابان ابوذر، اجرای طرح تعریض خیابان 55 متری به شهروندان اطلاع رسانی شد.
وی یادآور شد: با نصب بنر در محل طرح و با ارسال دعوت نامه کتبی از مالکین املاک واقع در طرح خواسته شد با در دست داشتن مدارک مالکیت جهت تعیین تکلیف ملک خود به واحد املاک منطقه 8 شهرداری کرج مراجعه نمایند. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج با اشاره به اینکه طرح تعریض خیابان شهید مطهری به عنوان یکی از پروژه های اساسی شهر کرج، مورد توجه مسئولان و شهروندان قرار دارد، عنوان کرد: علیرغم مشکلات فراوان با مشارکت شهروندان تعداد زیادی از املاک معارض رفع شده و مابقی نیز با توافق مالکان و اعمال مقررات و ضوابط قانونی در آینده ای نزدیک مرتفع می شود و شاهد روان سازی تردد و عبور و مرور در این محور خواهیم بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود