20 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141746

برخورد قاطعانه با عاملان چندین ساخت و ساز غیرمجاز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برخورد قاطعانه با عاملان چندین ساخت و ساز غیرمجاز


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از برخورد قاطعانه با عاملان چندین ساخت و ساز غیر قانونی دراین منطقه خبر داد و گفت:این موضوع با جدیت تمام از سوی مسئولان ذیربط پیگیری می شود.
عباس سعیدی کیا با اعلام این خبر عنوان کرد: مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز به عنوان فعلی که آسیب ها و مشکلات بسیاری را برای شهر و شهروندان به همراه دارد، نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است و نباید اجازه دهیم برخی با سودجویی و با هدف انتفاع بیشتر مالی، سلامت عمومی و بهداشت روانی جامعه را به بازی بگیرند. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: تداوم ساخت و سازهای غیرمجاز در گوشه و کنار شهر در حالی ادامه دارد که کارشناسان و تیم های نظارتی مدیریت کنترل نظارت شهرداری به طور شبانه روزی در حال شناسایی این ساخت و سازها و برخوردهای قانونی با عاملان آنها هستند. این مسئول گفت: به منظور مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرف های غیر قانونی، برنامه ریزی های کاربردی با همکاری حوزه های خدمات شهری و شهرسازی این منطقه صورت گرفته است که در چند روز گذشته نیز با تخریب چند ساخت و ساز غیرمجاز این برنامه ریزی ها اجرایی گردید. وی افزود: اینگونه ساخت و سازها نه تنها موجب آسیب جدی به سیما، مبلمان شهری و شهرسازی در منطقه می شود، بلکه از نظر فنی به جهت عدم استحکام بنا و ساخت غیراصولی، مشکلاتی را برای صاحبان بنا و در معرض خطر افتادن جان و سرمایه آنها را در پی دارد.
سعیدی کیا بر قانونمداری و اهتمام ویژه دستگاههای ذیربط در برخورد قانونی با هرگونه عملیات ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: منطقه 5 شهرداری کرج در نظر دارد با فعال تر نمودن گشت های ویژه و نظارت بر این تخلفات، از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه جلوگیری کند و درصدد تخریب آنها برآید. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در پایان از کلیه صاحبان املاک خواست تا قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز (تخریب، تعمیر، تعویض سقف، دیوارچینی و...) به شهرداری مربوطه مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ نمایند زیرا در غیر اینصورت و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف با متخلفین برخورد قانونی قاطعی می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود