20 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141752

"عباس زارع" جزو سرمایه های ارزشمند انسانی مدیریت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

"عباس زارع" جزو سرمایه های ارزشمند انسانی مدیریت شهری است


رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به تقدیر سازمان پارک ها و فضای سبز شهردرای کرج از عباس زارع به عنوان کهنه کارترین مدیری که در این مجموعه به خدمات رسانی پرداخته است، تکریم پیشکسوتان و صاحبان ایده و..
کار و تلاش را به منزله حرکتی دانست که نه تنها موجب حفظ جایگاه افراد می شود که شهر را نیز در تقویت بنیه انسانی و فکری و اجتماعی یک گام به پیش می راند. علی حاج کاظم تقدیر از نیروهای شایسته را وظیفه سازمانی، حرفه ای و اخلاقی مجموعه ای کاری و خدمات رسان به بزرگی و وسعت شهرداری خواند که اهداف آن بر توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای فرهنگ شهروندی در کنار خدمات دهی استوار است. وی اظهار داشت: این اقدامات سبب می شود جایگاه همت و غیرت نسبت به خدمت در جامعه حفظ و نهادینه شود. عضو شورای اسلامی شهر کرج، «عباس زارع» را یکی از گنجینه های انسانی این مجموعه دانست و با بیان اینکه عمر خدمت برای هیچ یک از افراد شایسته و کاردان به پایان نمی رسد، اذعان داشت: این مسئول خدوم به مدت 14 سال به صورت مستمر و بدون کاسته شدن از میزان ابتکار، انگیزه و تلاش توانست در جایگاه مدیریت عاملی سازمان پارک ها و فضای سبز به خدمت رسانی به شهروندان پرداخته و فضای شهر را برای تنفس بهتر و ساده تر مردم مهیا کند. حاج کاظم، تبدیل سازمان پارک ها و فضای سبز به یک محیط پویا که از قابلیت های آن ایجاد فرهنگ دوستی شهروندان با محیط زیست و گسترده شدن علاقمدی آنان به فضای سبز بود را از آثار بسیار مثبت و موثر حضور «زارع» در مجموعه ذکر کرد و ادامه داد: چنانچه روح خدمت در وجود کسی جاری باشد وی هرگز کارایی های خود را از دست نخواهد داد. از این منظر حضور این مدیر پرتلاش به عنوان مشاور عالی شهردار، گام دیگری در مسیر خدمت رسانی وی و نیز بهره گیری شهر از امکانات و نتایج حضور چنین مسئولی است. وی به بخشی از عملکرد مدیر عامل سابق سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: طرح های متعددی در این مدت از سوی این سازمان به اجرا در آمد که از جمله آنها احداث بوستان نهج البلاغه واقع، باغ 3.3 هکتاری ریحان، باغ 28 هکتاری کسری می باشد که هر یک از اقدامات مذکور نیازمند اختصاص وقت، هزینه و به کار بستن ایده و نظرات موثر است. وی، حرکت مدیرعامل جدید سازمان پارک ها و فضای سبز در تقدیر از مدیر سابق مجموعه را حرکتی ارزشی دانست که می تواند به عنوان الگویی در رفتار و عمل دیگر مدیران و مسئولان شهر مورد استفاده قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنانش تصریح کرد: متاسفانه امروزه سم پاشی و تخریب مدیرانی که سابق بر ما در مجموعه ای فعالیت می کرده اند، رایج شده و افراد می کوشند با کمرنگ جلوه دادن عملکرد افراد پیش از خود و پررنگ کردن اقدامات خود به اهداف شان دست یابند. حال آنکه نباید از یاد ببریم خداوند بزرگ و متعال، هدایتگر و جهت دهنده به مسیر اهداف و زندگی ماست و به هیچ روی با تخریب دیگران ما به تعالی و بزرگی نخواهیم رسید. حاج کاظم تاکید کرد: اگر بتوانیم فرهنگ تقدیر و پاسداشت را به جای فرهنگ تخریب بنشانیم ریشه بسیاری از اختلافات و دغدغه های اجتماعی و فرهنگی ما سوزانده خواهد شد و می توانیم به سادگی و با آزادگی در کنار یکدیگر به کار و فعالیت بپردازیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود