23 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141961

تمام تجربیات و آموزه های چندین ساله خود را جهت توسعه و آبادانی این شهر به کارخواهم گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تمام تجربیات و آموزه های چندین ساله خود را جهت توسعه و آبادانی این شهر به کارخواهم گرفت


مهندس محمد آقایی میبدی سرپرست شهرداری شهر جدید در ابتدا سخنان خود در مراسم معارفه گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد، که به بنده اعتماد کردند و مسئولیت سرپرستی اداره شهرداری را به اینجانب محول کردند صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم.
همچنین از جناب کامران عظیم زاده که طی 6 سال مسئولیت شهرداری شهر جدید هشتگرد را با تلاش فراوان در جهت توسعه و آبادانی این شهر سپری کردند قدردانی می نمایم و آرزوی توفیق و سعادت برای این عزیز را در سنگرهای دیگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم. مهندس آقایی گفت: خدا را شاکرم که ایام واگذاری مسئولیت به اینجانب مصادف بوده است با ایام خجسته رجب المرجب و مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام و خرسندم از این که توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف شهر جدید هشتگرد نصیب بنده گردیده است.
سرپرست شهرداری در ادامه گفت: با اتکال به خداوند متعال و با رعایت کامل موازین شرعی و قانونی تمام سعی خود را خواهم نمود تا تجربیات و آموزه های چندین ساله خود را جهت توسعه و آبادانی این شهر به کار گیرم و با تعامل و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی و بهره گیری از امکانات مادی و معنوی موجود و با ایجاد زمینه مشارکت مردمی و باحضور شهروندان انتظارات همشهریان عزیز را در سالی که با شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده برآورده سازم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود