29 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142265

اولین همایش و کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اولین همایش و کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد برگزار شد


اولین همایش و کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد به همت سازمان فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شهرداری کرج در محل سالن اجتماعات مجتمع رفاهی میلاد برگزار شد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این همایش را اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد اعلام کرد.
حسین سعیدی سیرایی با اشاره به اینکه همایش مذکور به صورت کارگاهی و همایشی و در جهت ساماندهی حدود 300 سازمان مردم نهاد فعال در استان البرز برپا شد، افزود: سازمان های مردم نهاد با گذراندن دوره های آموزشی عملکرد خود را در راستای آموزش سمن ها بهبود می بخشند. این مدیرعامل در ادامه ضمن تشکر از مسئولانی که در این همایش شرکت کردند و همچنین نسبت به توسعه فعالیت های سازمان نهاد دغدغه دارند، ترویج فرهنگ کمک به معلولان را از دیگر اهداف برگزاری همایش نام برد و گفت: پرورش استعداد های نهفته از جمله وظایفی است که به بهبود مدیریت شهر کمک خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه ایده برگزاری همایش از سوی اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز و معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج پیشنهاد شده است، عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در اجرای طرح مذکور همکاری کرد. شایان ذکر است در اولین روز همایش محمدصادق باغستانی باغستانی عضو شورای اسلامی شهر کرج، مشکینی قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی اجتماعی، عسکری مورودی مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز، حسین سعیدی سیرائی مدیرعامل سازمان فرهنگی، میروکیلی معاون فرهنگی شهرداری کرج، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، قدس محلاتی شهردار گرمدره و طهائی استاندار البرز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود