10 آبان 1391
شماره خبر: 14248

كارشناسان اداره بهداشت كرج در منطقه 9 شهرداری گردهم آمدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 كارشناسان اداره بهداشت كرج در منطقه 9 شهرداری گردهم آمدند

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 9 شهرداري كرج از تشكيل جلسه مشترك كارشناسان اداره بهداشت در منطقه 9 خبر داد.
مجيد كمالي نژاد هدف از برگزاري جلسه را رفع مشكلات بهداشتي شهروندان در منطقه 9 شهرداري كرج عنوان كرد. وي با اشاره به اينكه سلامت شهروندان از اهميت بالايي برخوردار است، رفع مشكلات بهداشتي شهروندان را از مهم ترين وظايف شهرداري ها دانست و بر تسريع در رفع اين مشكلات تاكيد كرد. اين مسئول موضوع جلسه را مهار و جمع وآوري فاضلاب منازل بيان كرد و افزود: در اين جلسه راهكار هاي مناسبي از سوي حاضرين در جلسه پيشنهاد شد. وي با بيان اين مطلب كه در اين جلسه كارشناسان بهداشت و معاونت هاي مختلف شهرداري كرج حضور داشتند، اظهار داشت: جلسه بعد در 15 آبان ماه جاري و با دعوت از نمايندگان فرماندار، مراجع قضايي و انتظامي، ادارات بهداشت و آبفا، معتمدين محلات مختلف، نماينده آموزش و پرورش، نمايندگان عمران و خدمات شهري شهرداري كرج برگزار مي شود.
تسريع در عمليات عمراني و ايجاد فضاي سبز در اولويت باشد
مدير منطقه 9 شهرداري كرج در ادامه با اشاره به اهميت عمليات عمراني در منطقه بر تسريع اين عمليات تاكيد كرد و افزود: ايجاد فضاي سبز نيز نقش بسزايي در شادابي روحيه شهروندان دارد. كمالي نژاد اقدامات عمراني منطقه 9 شهرداري كرج را مطلوب عنوان و ذكر كرد: این منطقه تاكنون در ايجاد فضاي سبز نيز اقدامات مثبت و موثري را انجام داده است.
اين مسئول اظهار داشت: احداث پل مكانيزه عابر پياده، احداث پارك محله، اصلاح دور برگردان مقابل شهرك نهال بذر و آب و خاك، نصب سرعت گير مقابل آب و خاك و كمك مالي به ادامه عمليات ساخت مسجد از ديگر اقدامات این منطقه می باشد كه در دستور كار قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود