4 خرداد 1394
شماره خبر: 142684

اقدامات عمرانی منطقه 2 شهرداری کرج در اردیبهشت ماه سال جاری تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقدامات عمرانی منطقه 2 شهرداری کرج در اردیبهشت ماه سال جاری تشریح شد


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج، گزارشی از عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و پیاده روسازی در سطح معابر این منطقه را طی اردیبهشت ماه سال جاری تشریح کرد.
احمدرضا خلوصی عنوان کرد: حوزه عمران منطقه 2 شهرداری کرج در اردیبهشت ماه سال جاری عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و پیاده روسازی برخی معابر سطح این منطقه را اجرایی کرده است.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس در ماه گذشته، عملیات روکش آسفالت در میدان شاه عباسی به سمت میدان توحید کوچه 22 بهمن و داخل بازار روز شهید مطهری انجام شد و همچنین در آسیاب برجی 2 عدد سرعتگیر نصب و سرعتگیر رو به روی اداره فنی و حرفه ای اصلاح گردید. خلوصی ادامه داد: عملیات لکه گیری آسفالت در میدان شاه عباسی و مسیرهای سه راه دانشکده، آسیاب برجی، شهرک بنفشه، جاده ملارد جنب پمپ بنزین و حسین آباد کوچه سلیمان از دیگر اقداماتی است که به اتمام رسید. این مسئول همچنین به اجرای عملیات مذکور در میدان اکبر آباد، استاندارد، خیابان شهید صدوقی و پیاده روی کارخانه آسفالت شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: عملیات زیرسازی شامل تخریب آسفالت، مخلوط ریزی و آسفالت در خیابان لقمان حکیم جنب اتوبان نیز به پایان رسیده است. عملیات جدول گذاری (کانیو) و تک جدول در برخی از معابر منطقه از دیگر اقدامات عمرانی بود که مدیر منطقه 2 شهرداری کرج به عنوان فعالیت های حوزه عمران در سطح منطقه به آن اشاره کرد. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات جدی و به حق شهروندان از شهرداری ساماندهی معابر و خیابان های سطح شهر می باشد و در واقع یکی از مهمترین ویژگی های یک شهر زیبا وضعیت مطلوب آسفالت معابر است که تاثیر زیادی بر سیمای شهری دارد و این امر با توجه به وضعیت مناسب آب و هوایی، توج به درخواست های شهروندان و برنامه ریزی بر اساس بودجه مصوب منطقه در حال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود