5 خرداد 1394
شماره خبر: 142740

شهرداری کرج کلان ترین دستگاه خدمات رسان استان البرز است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری کرج کلان ترین دستگاه خدمات رسان استان البرز است


قائم مقام شهردار کرج از این نهاد به عنوان کلان ترین دستگاه خدماتی استان یاد کرد و از اهتمام ویژه مدیریت شهری به منظور رفع موانع و مشکلات پیش روی خدمت رسانی به شهروندان در سال جاری خبر داد.
محمدرضا رضاپور با بیان اینکه شهرداری بزرگترین نهاد عمومی خدماتی در شهر است، به گستردگی وظایف این دستگاه در ارائه خدمات، تامین سرانه های زندگی شهروندی، تامین نیاز نسل های آینده و... اشاره کرد و افزود: با توجه به آنچه عنوان شد، وظیفه مهم شهرداریها مدیریت بر تأمین سرانه ها در کنار تحقق منابع مالی برای اجرای برنامه های پیش بینی شده است. وی با بیان اینکه شهرداری کرج همچون سایر شهرداریها موظف به تامین سرانه هاي عمومی و خدماتی مورد نیاز جمعیت این کلانشهر است، عنوان کرد: برای انجام این مهم، شهرداری با محوریت حوزه های مختلف و منطبق با قوانین جاري اقدام به تبیین طرح های مختلف می کند؛ بی شک اجرای این طرح ها را بهره برداری از منابع غنی مالی تضمین می کند. رضاپور در ادامه با اشاره به نقش دستگاه ها و دیگر نهادهای خدمت رسان شهری، اظهار داشت: علاوه بر وظیفه و تعهد شهرداری در امر خدمت رسانی، سایر نهادهای اجرایی شهر با توجه به وظایف ذاتی باید نسبت به انجام مأموریتهای قانونی خود نسبت به تأمین سرانه هاي تخصصی و مورد نیاز شهر و شهروندان اقدام کنند.
اهتمام شهرداری کرج برای تامین سرانه های خدماتی
قائم مقام شهردار کرج در ادامه اهتمام شهرداری این کلانشهر در تامین سرانه های خدماتی را یادآور شد و افزود: رویکرد بودجه، تلاش برای تامین تسهیلات و امکانات با هدف رفاه شهروندی، اهتمام و اراده مدیران شهری به منظور افزایش رفاه عمومی و تامین سرانه های خدماتی حاکی از تلاش مدیریت شهری کرج برای رفع نیازهای شهری همچنین فراهم آوردن زمینه های زندگی آسان و ایده آل است.
رضاپور در پایان با اشاره به نیازهای فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، عمرانی و... شهروندان عنوان کرد: بدیهی است با بهره گیری از نظام برنامه ریزي در مدیریت شهري می توان اقدام به رفع این نیازها در سطح گسترده کرد؛ باید اذعان داشت، انسجام و تعامل سایر دستگاههای خدمت رسان برای تحقق این مهم ضروری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود