11 خرداد 1394
شماره خبر: 143119

مساحتی بالغ بر 85 هزار مترمربع در منطقه 7 شهرداری کرج لکه گیری آسفالت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مساحتی بالغ بر 85 هزار مترمربع در منطقه 7 شهرداری کرج لکه گیری آسفالت شد


در سال گذشته، با استفاده از 9 هزار تن آسفالت و در مساحتی بالغ بر 85 هزار مترمربع، معابر منطقه 7 شهرداری کرج با عملیات لکه گیری آسفالت ساماندهی شدند.
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با اعلام این مطلب گفت: در سال گذشته با همت حوزه عمران منطقه، 9 هزار تن آسفالت در مساحتی بالغ بر 85 هزار مترمربع در سطح معابر منطقه پخش گردید.
علیرضا کیان اظهار داشت: از دیگر اقدامات عمرانی این حوزه می توان به اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر سطح منطقه 7 شهرداری کرج با استفاده از 18 هزار و 600 تن آسفالت اشاره کرد که این عملیات در باند شرقی بلوار جمهوری (رستاخیز) به مساحت 3 هزار مترمربع و باند شرقی بلوار امام خمینی (ره) (باغستان) از پل حیدر آباد تا پارک گل نرگس به مساحت 4 هزار مترمربع اجرایی شد. عملیات تراش و روکش آسفالت در باند جنوب بلوار موذن از پیروزی تا بلوار انقلاب و از بلوار جمهوری تا میدان دانشگاه به مساحت 19 هزار مترمربع، باند غربی بلوار انقلاب از خیابان هشتم تا قائم به مساحت 13 هزار مترمربع و خیابان شهید مطهری از استقلال تا فلکه اول به مساحت 7 هزار مترمربع از دیگر اقداماتی بود که از سوی این مسئول در راستای تشریح فعالیت های عمرانی منطقه در سال گذشته نام برده شد. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج همچنین از اجرای عملیات مذکور در کوچه قزلباش و احداثی 7 و 4، 3 با مساحتی بالغ بر 5 هزار و 500 مترمربع خبر داد و گفت: تراش و روکش آسفالت در خیابان شهید ستاری و فرعیها به مساحت 9 هزار مترمربع، خیابان های سوم فاز 2 به مساحت 5 هزار مترمربع، خیابان تختی، و هجردی، هجرت و خیابانهای دوم فاز 2 و خیابان 14 فاز سه نیز به اتمام رسیده است. کیان در ادامه به اجرای عملیات خاکبرداری در خیابان گلستان حد فاصل بلوار انقلاب تا شهرداری در حدود 20 هزار مترمکعب، خاکبرداری شهرک بهارستان، خیابان بهارستان 14 به مساحت 13 هزار متر مربع اشاره کرد و گفت: با همت عوامل حوزه عمران منطقه، خیابان شهید ستاری در 11 هزار مترمربع تسطیح و رگلاژ شد و معابر پیرامون پارک در دست احداث بهارستان نیز به مقدار تقریبی 7 هزار مترمکعب خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ گردید. این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: منطقه 7 شهرداری کرج در سال جاری نیز عملیات ساماندهی معابر را جهت بهبود چهره عمومی شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان با جدیت پیگیری می نماید و از شهروندان خواست تا با ارائه درخواست های خود در خصوص معابری که نیاز به ترمیم و لکه گیری آسفالت دارند، مدیریت شهری را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری رسانند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود