12 خرداد 1394
شماره خبر: 143199

اتصال بلوار انقلاب به بلوار ماهان در منطقه 7 شهرداری کرج محقق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتصال بلوار انقلاب به بلوار ماهان در منطقه 7 شهرداری کرج محقق می شود


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج گفت: به منظور روانسازی ترافیک خیابان داریوش، عملیات اتصال بلوار انقلاب این منطقه به بلوار ماهان در حال اجرا می باشد.
علیرضا کیان با اعلام این خبر عنوان کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی و روانسازی ترافیک خیابان داریوش، عملیات اتصال بلوار انقلاب به بلوار تازه تاسیس ماهان در حال انجام می باشد. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با اشاره به اینکه عملیات مذکور با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری مرکز و این منطقه در حال اجراست، اظهار داشت: تا به امروز این عملیات 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اجرای عملیات جدولگذاری و زیرسازی در دست اقدام می باشد. کیان افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در پروژه اتصال بلوار انقلاب به بلوار ماهان، بالغ بر 2 هزار مترمکعب زیرسازی آسفالت و 500 متر مربع جدولگذاری در نظر گرفته شده است که این مقوله رو به پایان بوده و با اتمام آن عملیات آسفالت در محل مذکور آغاز می گردد. این مسئول با اشاره به اینکه عملیات آسفالت در بلوار انقلاب به بلوار ماهان به بیش از 3 هزار مترمربع می رسد، گفت: تمامی تلاش ها برآن است تا با اجرای این عملیات، بزودی شاهد بهره برداری از مسیر مذکور باشیم و موجبات رضایت شهروندان را کسب نماییم. وی بیان کرد: نصب علائم ترافیکی، افزایش زیبایی بصری و تکمیل فضای سبز حاشیه بلوار انقلاب به ماهان از دیگر اقداماتی است که در نظر گرفته شده است و برای بهره برداری هرچه سریع تر از پروژه مذکور در حال انجام می باشد. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه این شهرداري بر آن است تا در راستاي آباداني و پيشرفت اين منطقه زمينه را برای اجراي طرح هاي عمراني و خدماتي آماده کند و این مهم را در الویت برنامه های راهبردی خود قرار دهد.
90 درصد بودجه تهاتری منطقه 7 شهرداری کرج محقق شد
کیان در ادامه سخنان خود خبر داد: منطقه 7 شهرداری کرج طی دو ماه گذشته سال جاری، موفق شده است که 90 درصد از بودجه تهاتری منطقه را محقق و جذب نماید. این مسئول گفت: جذب 90 دصدی بودجه تهاتری در دو ماه اخیر سال جاری نشان از اقدامات مطلوب و کارآمد شهرداری این منطقه دارد و تلاش و اهتمام مسئولان منطقه در حوزه مالی را نشان می دهد که این امر موجب برداشتن گامی های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت این کلانشهر به ویژه منطقه 7 شهرداری کرج می شود و زمینه را برای اجرای برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده فراهم می‌ نماید. وی گفت: این امر همچنین کمک شایانی به خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان در حوزه های مختلف از جمله اجرای عملیات عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری، ترافیک، انجام امورات فرهنگی و دیگر نیازهای آنها خواهد کرد. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در پایان این دستاورد را مرهون هماهنگی اقدامات صورت گرفته با اهداف و سیاست های مدیریت شهری دانست و گفت: مسئولان و مدیران شهری به عنوان نمایندگان مردم، حداکثر تلاش خود را برای افزایش آبادی و عمران شهر می کنند و با ایجاد ارتباط و همدلی هرچه بیشتر با شهروندان، پیگیر مطالبات و نیازهای آنها هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود