18 خرداد 1394
شماره خبر: 143401

زیرگذر طالقانی با نورپردازی تزئین شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زیرگذر طالقانی با نورپردازی تزئین شد


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از تزئین زیرگذر چهار راه طالقانی به وسیله هنر نورپردازی خبر داد.
الهام باقری چهارراه طالقانی را یکی از نقاط پر تردد در مرکز شهر ذکر و عنوان کرد: نورپردازی در این ناحیه می تواند تاثیر بسزایی در شادابی روحیه شهروندان و سیمای مطلوب شهری داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه در گذشته هزینه زیادی جهت بهسازی و جداره سازه دیوار زیرگذر طالقانی بصورت کاشیکاری صرف شده، تصریح کرد: لزوم تاثیر گذاری این اثر در شب هنگام، سازمان را بر آن داشت تا نسبت به احیاء و روشنایی و نورپردازی این معبر اصلی شهر اقدام کند که در حال حاضر فاز اول این مسیر با استفاده از نوع جدید تجهیزات نوری بازسازی و آماده نورپردازی شد. باقری، نور را یک عنصر حیاتی در طراحی شهری دانست و گفت: کیفیت و ایده در شکل نورپردازی نقش موثری در هویت بخشیدن به مراکز و فضاهای شهری دارد و این مهم از سوی سازمان زیباسازی کرج رعایت می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه نور در زیباسازی سیمای شبانه شهر نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: نورپردازی مطلوب علاوه بر زیبایی، راحتی و آسایش شهروندان را نیز برای حضور در فضاهای شهری در شب فراهم می کند. وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با استفاده از روش های نوین شاهد تبدیل کرج به شهری ایده آل و مطلوب شهروندان باشیم و در آینده ای نه چندان دور پروژه های بزرگ و قابل توجه زیباسازی را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود