روند اتوماسیون و ساماندهی 47 هزار پرونده بایگانی در حال پیگیری و انجام است
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از روند مطلوب پروژه اتوماسیون و ساماندهی 47 هزار پرونده بایگانی در این منطقه خبر داد.
مجتبی اسکندری در جلسه ساماندهی اطلاعات بایگانی اتوماسیون شهرسازی و مکانیزه کردن پرونده ها، بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد.
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: ساماندهی پرونده های شهرسازی گام بسیار مهم در راستای ارائه خدمات کیفی تر به شهروندان می باشد که با راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در منطقه، زمینه برای الکترونیکی شدن سایر سیستم ها نیز فراهم می شود. اسکندری ادامه داد: اجرای پروژه اتوماسیون سازی پرونده های اداری، شهرسازی و... با تعامل میان منطقه و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج تسریع می شود که این امر امکان ارائه خدمات الکترونیکی مطلوبتر را برای شهروندان فراهم می کند. این مسئول در ادامه پاسخگویی سریع و شفاف به ارباب رجوع را امری بسیار ضروری دانست و گفت: اساس و مبنای سیاست های تدوین شده در شهرداری نیز بر مبنای پاسخگویی مناسب به شهروندان است که با ایجاد وحدت رویه بین مسئولان، شفاف سازی و راه اندازی سیستم اتوماسیون، این امر میسر می شود. گفتنی است به منظور اجرای طرح اتوماسیون و ساماندهی الکترونیکی پرونده های اداری و ملکی در منطقه 9 شهرداری کرج چندین جلسه با حضور جمعی از مسئولان منطقه و سازمان فاوا برگزار گردیده است تا این مهم در جهت مثبت ساماندهی شود. در همین راستا گروهی متشکل از 26 کارشناس سازمان فاوا به منظور اجرای طرح اتوماسیون و ساماندهی حدود 47 هزار پرونده ملکی در منطقه 9 شهرداری کرج حضور دارند تا بتوانند این امر را تا پایان سال جاری به اتمام برسانند. شایان ذکر است در فرایند ساماندهی پرونده های ملکی که از دی ماه سال گذشته در این منطقه آغاز شده است تاکنون حدود 6 هزار پرونده بطور کامل اتوماسیون شده که در این راستا کلیه پرونده ها از بایگانی استخراج و پس از انجام مراحل اطلاعات ورود آنها در سیستم اطلاعات، اسکن نمودن اوراق موجود در پرونده، لیست برداری و ... تحویل واحد بایگانی می شوند.