20 خرداد 1394
شماره خبر: 143564

اجرای 6 هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت در خیابان صدوقی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای 6 هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت در خیابان صدوقی


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از اجرای عملیات روکش آسفالت در خیابان صدوقی این منطقه خبر داد و به تشریح اقدامات عمرانی در دست اقدام که به منظور ساماندهی معابر عملیاتی خواهد شد، پرداخت.
احمدرضا خلوصی عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از مطالبات جدی و به حق شهروندان از دستگاه خدمات رسان شهرداری ساماندهی معابر و خیابان های سطح شهر می باشد، اداره عمران منطقه 2 شهرداری عملیات روکش آسفالت خیابان صدوقی به مساحت بالغ بر 6 هزار متر مربع را اجرایی کرده است. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج همچنین از انجام عملیات مذکور در خیابان جمالی نژاد به طول 400 مترمربع خبر داد و گفت: با همت حوزه عمران منطقه، خیابان شهید قندی نیز با اجرای روکش آسفالت به طول 350 متر مربع ساماندهی شد. خلوصی اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت و ساماندهی در معابر منطقه به عنوان یکی از الویت های شهرداری کرج در راستای افزایش رفاه و آسایش شهروندان در حال اجرا می باشد تا از سویی دیگر نیز موجب بالا رفتن زیبایی بصری سطح شهر و مطلوب تر شدن سیمای شهری گردد. این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه انجام عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، جدول گذاری، پیاده روسازی و لوله گذاری از الویت های شهرداری این منطقه به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می باشد، گفت: حوزه عمران منطقه 2 شهرداری کرج طی بازدیدهای میدانی اقدامات برنامه ریزی شده ای را در همین راستا در دست اقدام دارد.
وی یادآور شد: عملیات لوله گذاری کوچه پارسا در شهرک بنفشه، خیابان فردوسی ترک آباد و خیابان شفیع زاده مصباح به طول بالغ بر 500 متر مربع یکی از اقداماتی است که در آینده ای نزدیک در سطح این منطقه اجرایی می شود. پیاده روسازی بلوارهای شهید چمران ضلع غربی، امام زاده حسن (ع) و شهید فهمیده در مجموع به متراژ 18 هزار مترمربع و جدول گذاری 15 معبر دیگر در سطح منطقه 2 شهرداری کرج به طول 11 هزار مترمربع از دیگر اقدامات عمرانی بود که مدیر این منطقه از عملیاتی شدن آن در آینده ای نزدیک خبر داد. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در پایان عنوان کرد: همچنین حوزه عمران منطقه در نظر دارد طی سال جاری عملیات تراش و روکش آسفالت معابر را در 90 هزار مترمربع و با استفاده از 21 هزار تن آسفالت اجرایی کند و لکه گیری 65 معبر دیگر را به تناژ 80 هزار مترمربع در ماه های آینده محقق گرداند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود