25 خرداد 1394
شماره خبر: 143852

فرش قرمز مدیریت رفاه کارکنان شهرداری کرج برای بازنشستگان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فرش قرمز مدیریت رفاه کارکنان شهرداری کرج برای بازنشستگان


اعلام شرایط کاری استخر میلاد در ماه مبارک رمضان، ارایه تسهیلات ویژه رفاهی به بازنشستگان شهرداری کرج و افتتاح باشگاه بدنسازی ویژه پرسنل از جمله اخباری است که مدیر اداره رفاه کارکنان به آنها اشاره داشت.
مظاهر سعیدی با اعلام این خبر عنوان کرد: به منظور ارائه تسهیلات در ماه مبارک رمضان از سوی اداره رفاه کارکنان شهرداری به پرسنل این نهاد خدمت رسان، سانس های جدیدی در استخر مجموعه تفریحی، ورزشی میلاد (ویژه همکاران مرد) در نظر گرفته شده است. مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج با بیان اینکه بانوان شاغل در مدیریت شهری در ایام ماه مبارک رمضان امکان استفاده از استخر مجتمع رفاهی میلاد را ندارند که تنها دلیل این تصمیم به ساعات فعالیت مجموعه بعد از افطار بر می گردد، اظهار داشت: بر این اساس، با شروع ماه مهمانی خدا، پرسنل مرد شهرداری کرج از شنبه تا پنجشنبه می توانند برای استفاده از استخر مجموعه مذکور، از ساعت 21 الی 1 بامداد حضور یافته و از خدمات آن استفاده نمایند.سعیدی ادامه داد: مدیریت رفاه کارکنان شهرداری کرج با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تابستان، همچنین دوره های آموزشی شنا را برای فرزندان پرسنل این دستگاه خدمات رسان با استفاده از مربیان زبده در این زمینه برنامه ریزی کرده است.
این مسئول گفت: دوره های آموزشی شنا ویژه فرزندان پرسنل شهرداری کرج، مختص پسران زیر 15 سال و دختران زیر 9 سال خواهد بود و پرسنل می توانند برای استفاده از تسهیلات مذکور به مدیریت رفاه کارکنان شهرداری کرج مراجعه کنند و فرزندان خود را ثبت نام نمایند. وی در ادامه بیان کرد: از دیگر اقداماتی که مدیریت رفاه کارکنان شهرداری کرج برای ارائه تسهیلات رفاهی به پرسنل در نظر گرفته است ارائه البرز کارت؛ کارت هوشمند اتوبوسرانی به بازنشستگان این دستگاه می باشد که این عزیزان می توانند با مراجعه به مدیریت رفاه کارکنان، البرز کارت خود را دریافت نمایند. مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج گفت: همچنین به منظور تکریم و افزایش خدمات رسانی به بازنشستگان شهرداری این کلانشهر، تسهیلات مجتمع تفریحی، ورزشی میلاد برای بازنشستگان و همسران ایشان رایگان شد.
افتتاح باشگاه بدنسازی مجتمع رفاهی میلاد؛ فردا سه شنبه
به گفته این مدیر، استفاده رایگان بازنشستگان از تسهیلات مجتمع اقامتی نشتارود و زائر سرای مشهد شهرداری کرج (یکبار در طول سال) از دیگر خدمات رفاهی ارائه شده مدیریت رفاه کارکنان به این عزیزان می باشد که در حال برنامه ریزی به منظور توسعه خدمات رفاهی به افرادی هستیم که بهترین سالهای زندگی خود را در بخش های مختلف مدیریت شهری صرف خدمت رسانی به شهر و شهروندان کرده اند. این مسئول در پایان بیان داشت: در راستای تعریف و اجرای طرح های خدماتی به منظور تقویت رفاه حال پرسنل، فردا سه شنبه، مورخ 26 خرداد ماه سال جاری، با حضور شهردار کلانشهر کرج و جمعی از مدیران شهری شاهد افتتاح باشگاه بدنسازی مجتمع تفریحی، ورزشی میلاد خواهیم بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود