15 آبان 1391
شماره خبر: 14429

لزوم ساماندهی معضل پارک خودرو مقابل نمایشگاه‌های اتومبیل در محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم ساماندهی معضل پارک خودرو مقابل نمایشگاه‌های اتومبیل در محمدشهر

سپیدار آنلاین: شهردار محمدشهر گفت: پارک خودروهای فروشی در مقابل نمایشگاه های اتومبیل محمدشهر تبدیل به معضل شده است و این معضل نیازمند ساماندهی فوری است.
قباد نعمتی مهر ضمن بیان مطلب فوق اضافه کرد: نیاز به ساماندهی معضل پارک خودرو در مقابل نمایشگاه های اتومبیل محمدشهر از مهمترین تصمیماتی که در دومین جلسه شورای فرعی ترافیک این شهر گرفته شده است.
دعوت از رئیس اتحادیه نمایشگاه های کرج برای حل مشکل
نعمتی در ادامه توضیحاتش افزود: در دومین جلسه شورای فرعی ترافیک محمدشهر در خصوص ساماندهی خودروهایی که در مقابل نمایشگاه  های عرضه اتومبیل پارک می شوند و باعث اشغال پیاده روها و معابر عمومی می شوند مقرر شد که با دعوت رییس اتحادیه نمایشگاه های کرج برای رفع مشکل مذکور اقدام شود. وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد برای نصب پل هوایی در محدوده سه راه شهرک هزار واحدی و اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان های بلوار اصلی تا میدان عباس آباد در این جلسه مورد تأکید مجدد قرار گرفت. تأمین یک دستگاه موتور سیکلت برای راهور محمدشهر، پیگیری در خصوص پیشنهاد نصب سرعت گیر با اولویت بلوار اصلی محمدشهر و پیشنهاد جذب درآمدهای حاصله از تبلیغات پل های هوایی برای سازمان حمل و نقل همگانی محمدشهر از دیگر مواردی بود که به گفته شهردار محمدشهر در دومین جلسه شورای فرعی ترافیک این شهر مورد بررسی قرار گرفته است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود