15 آبان 1391
شماره خبر: 14451

شهردار كرج ضايعه درگذشت خبرنگار كرجي را تسليت گفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهردار كرج ضايعه درگذشت خبرنگار كرجي را تسليت گفت

سپیدار آنلاین: شهردار كرج با ارسال پيامي ضايعه درگذشت مرحومه مغفوره خاكدامن خبرنگار خبرگزاري ايلنا استان البرز را به خانواده وي و جامعه رسانه اي استان البرز تسليت گفت.
در متن اين پيام آمده است، خبرنگاران همواره و در تمام لحظات سختي و مشقت را به جان ميخرد تا حامل پيامهاي از جنس واقعيت باشند. درك صحيح و شور و شعور آميخته با اخلاص از جمله خصوصياتي است كه موجب مي شود خبرنگاران با نگاهي فراتر از نگاه ساير افراد مشكلات و كاستي ها را رصد كرده و به دنبال كشف حقيقت است. به طور قطع حضور پوياي فعالان و جامعه رسانه اي استان البرز نقش مهمي در توسعه و پيشرفت شهر داشته و ديدگاههاي اين قشر ياري رسان مديران و مسئولان بوده است. اينجانب با ابراز تاسف از درگذشت ناگهاني مرحومه "خاكدامن" خبرنگار خبرگزاري ايلنا در استان البرز، اين ضايعه اسفبار را به خانواده، دوستان و جامعه بزرگ و فعال رسانه اي استان البرز تسليت گفته و براي آن مرحومه از درگاه حق تعالي رحمت واسعه و براي بازماندگان صبر جميل آرزومندم. سيد علي آقازاده، شهردار كرج
شايان ذكر است، مراسم تشييع و تدفين اين فعال رسانه اي راس ساعت 9:30 از مقابل درب منزل وي واقع در جاده ملارد، بعد از كانال فرديس، بن بست دوم، انتهاي كوچه ابومسلم برگزار مي شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود