9 تیر 1394
شماره خبر: 144751

تن پوش آسفالت بر کالبد معابر منطقه 5 شهرداری کرج نشست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تن پوش آسفالت بر کالبد معابر منطقه 5 شهرداری کرج نشست


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی برخی معابر این منطقه طی هفته های گذشته با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان خبر داد.
عباس سعیدی کیا با اشاره به عملکرد حوزه عمران منطقه در خصوص پخش آسفالت عنوان کرد: در هفته های جاری بیش از 4 تن آسفالت به منظور ساماندهی معابر در سطح منطقه استفاده گردید.
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: عملیات لکه گیری و پخش آسفالت در معابر این منطقه طی هفته های گذشته بالغ بر ششصد و 40 میلیون تومان هزینه در بر داشته است که این طرح در سطح منطقه تا مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی معابر به صورت مطلوب ادامه خواهد داشت. سعیدی کیا افزود: بر این اساس و با همت حوزه عمران منطقه، معابر خیابان درختی، شهرک مترو، گلزار شرقی و بلوار الغدیر کوچه های نسترن و فرعی های آن با اجرای عملیات لکه گیری آسفالت ساماندهی شدند. این مسئول همچنین از اجرای عملیات مذکور در بلوار شهید ایرانی کوچه های محمدی، بهار و رضالو، پیاده روهای بلوار گلستان، خیابان برزنت (مجموعه ورزشی شهدای گلشهر) و معابر شهرک پردیسان خبر داد. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج گفت: روکش آسفالت خیابان های علی مقدم، کتوئی زاده و یاسمن از دیگر اقدامات حوزه عمران منطقه 5 شهرداری کرج طی هفته های اخیر در راستای ساماندهی معابر می باشد. وی در پایان خاطر نشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار حوزه عمران این منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستور عمل های تعیین شده در طول سال جاری محقق خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود