14 تیر 1394
شماره خبر: 145054

معابر باغستان غربی با اجرای عملیات روکش آسفالت ساماندهی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معابر باغستان غربی با اجرای عملیات روکش آسفالت ساماندهی شدند


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از ساماندهی معابر باغستان غربی با اجرای عملیات روکش آسفالت خبر داد و گفت: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان درباره رسیدگی به وضعیت جدول و آسفالت معابر، این مهم تا پایان سال جاری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
عزیز صدرنژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: زیرسازی و روکش آسفالت معابر باغستان غربی طی روزهای گذشته آغاز گردیده که برخی از این معابر به اتمام رسید و دیگر معابر در دست اجرا می باشد.
وی هزینه تخصیص یافته برای اجرای این پروژه را 27 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این عملیات در راستای تحقق حقوق شهروندی و سهولت در تردد شهروندان صورت گرفته است. صدرنژاد خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در تردد شهروندان این عملیات ادامه دارد تا شهروندان بتوانند با آرامش بیشتر در سطح شهر تردد نمایند. این مسئول با اشاره به نهضت آسفالت در شهر اذعان داشت: منطقه 6 شهرداری کرج در راستای بهسازی کلیه معابر تمهیدات ویژه ای اندیشیده و طبق اولویت بندی و بنا به ضرورت اقدام به اجرای بهسازی و روکش آسفالت می نماید. وی یادآور شد: در حال حاضر روکش آسفالت خیابان شبنم 7، زیرسازی و روکش آسفالت شبنم 5 غربی و شرقی از معابر باغستان غربی به اتمام رسیده است. وی با اشاره به پروژه های عمرانی صورت گرفته و در دست اجرا افزود: هدف از اجرای این پروژه ها تسهیل در عبور و مرور شهروندان، دسترسی آسان به معابر اصلی شهر و روان سازی و کاهش ترافیک می باشد و در تلاش هستیم سطح منطقه را در خور و شأن شهروندان فهیم این منطقه ارتقاء بخشیم که امیدواریم در رسالت خود سربلند باشیم. صدرنژاد در پایان گفت: موضوعات و مسائل شهری در منطقه مانند آسفالت و لکه گیری معابر، ساماندهی زمین های خالی، گسترش شبکه حمل و نقل عمومی، افزایش سرانه های ورزشی، فضای سبز و اماکن تفریحی از جمله اقداماتی است که با توجه به بررسی های کارشناسانه صورت گرفته و به منظور رفع مشکلات در دستور کار منطقه قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود