14 تیر 1394
شماره خبر: 145086

با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز به شدت برخورد خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز به شدت برخورد خواهد شد


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج گفت: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه به شدت برخورد و با متخلفین طبق قانون رفتار خواهد شد.
عباس کمالی روستا در آیین تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید خدمات شهری این منطقه که روز گذشته در دفتر شهردار برگزار شد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 16 بنای غیر مجاز در این منطقه تخریب و رفع آثار شده است. وی ادامه داد: مدیریت شهری در سال جاری با جدیت در برابر ساخت و ساز غیر مجاز ایستاده و با کسانی که قصد تعدی به حقوق مادی و معنویان شهروندان را داشته باشند، برخورد می کنیم. این مدیر در ادامه بیان کرد: این بناهای غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در منطقه 10 شهرداری کرج با حضور عوامل کنترل و نظارت و خدمات شهری تخریب و رفع آثار شد. بناهای غیرمجاز شامل ساخت سوله، همکف، طبقات غیرمجاز و اضافی بود. همچنین طی این مدت، از 74 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مراحل اولیه ساخت جلوگیری شد. کمالی روستا اظهار کرد: شهروندان می توانند قبل از خرید املاک قولنامه ای ضمن مراجعه به اداره شهرسازی شهرداری محل سکونت خود علاوه بر آگاهی از قوانین و حقوق شهروندی،خرید املاک را با اطمینان انجام دهند.
این مسئول گفت: پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های قولنامه ای در دستور کار قرار گرفته است. وی بروز این مسئله را عامل مهمی برای ساخت و سازهای غیر مجاز ذکر و عنوان کرد: مالکانی که در این زمینها شروع به ساخت و ساز غیرمجاز و غیراصولی می کنند در مواجه با عوامل کنترل نظارت شهرداری برخورد می کنند. وی از نظارت جدی بر ساخت و سازهای منطقه خبر داد و تاکید کرد: این مورد با جدیت از سوی مسئولان ذیربط پیگیری می شود و به محض مشاهده نیز طبق قانون برخورد می شود. در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهدی نادری در زمان تصدی این مسئولیت، امیر رجبی بعنوان معاون خدمات شهری منطقه معرفی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود