ارائه بهترین خدمات بدون «شهروند مداری» اقبالی در جامعه ندارد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با بیان اینکه ارائه بهترین خدمات بدون «شهروند مداری» اقبالی در جامعه ندارد، گفت: حرکت مسئولان شهری باید به سمت و سویی باشد که مطالبات و دغدغه های به حق شهروندان تامین شود.
مجتبی اسکندری که در جلسه کمیته درآمدی و در جمع پرسنل و کارکنان منطقه سخن می گفت، با تاکید بر اینکه رسیدگی به نیازهای شهر و شهروندان باید در اولویت امور قرار گیرد، عنوان کرد: باید حجم و کیفیت خدمات رسانی به مردم افزایش یابد و همه در این ارتباط باید نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گیرند و نباید کم کاری شود. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: در این راستا منطقه 9 شهرداری کرج برای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان، برنامه های خدماتی و عمرانی متعددی را در نظر دارد تا بتوان با اجرایی کردن آن رضایت مردم را جلب نماییم. این مدیر با اشاره به روند برگزاری نشست های هم اندیشی با بخش های مسئولان بخش های مختلف اداری این منطقه بیان کرد: در رابطه با درخواست های مردمی طی این نشست ها تصمیم گیری شده و مدت زمان انجام آنها نیز مشخص می شود تا در زمان مقرر عملیاتی شوند یا توسط مدیران پیگیری و نتیجه آن به مرکز اعلام گردد. به گفته این مسئول شهری، اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح منطقه با مسائل مالی و بودجه ارتباط تنگاتنگی دارد، لذا ما باید با برنامه مدون و هدف دار مسائل مالی و درآمدی را پیگیری کنیم و با وصول مطالبات از کوتاه ترین مسیر ممکن، خدمات رسانی گسترده به شهروندان را محقق نماییم. وی در پایان بیان کرد: مدیران باید با تاسی از سخنان گهر بار مقام معظم رهبری ایجاد همدلی و هم زبانی هر چه بیشتر در بین مردم و تکریم شهروندان را سر لوحه کار خود قرار داده و با در نظر گرفتن تمامی الویت ها و خواسته های مردم، خدماتی در خور شان را به شهروندان ارائه دهند.