17 فروردین 1394
شماره خبر: 139762

مشتری مداری محور عملکرد شهرداری کرج در سال همدلی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشتری مداری محور عملکرد شهرداری کرج در سال همدلی است


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در نخستین نشست با کارکنان در سال جدید گفت: مشتری مداری و رسیدگی به نیازهای شهروندان در حوزه های مختلف محور عملکرد مدیریت شهری در سال همدلی و همزبانی است.
"مجتبی اسکندری" در نخستین نشست با کارکنان واحدهای مختلف این نهاد در سال جاری که در دفتر مدیر منطقه برگزار شد، ضمن تبریک بهار طبیعت و آرزوی سالی توام از صحت و سلامت و برکت برای پرسنل و خانواده های عزیزان، از زحمات و خدمات عباس سعیدی کیا مدیر سابق منطقه قدردانی کرد و آن را شایسته تقدیر دانست.
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در رابطه با جابجایی های اخیر در سطح مدیران شهری اظهار داشت: از توفیق بدست آمده برای خدمتگذاری در این منطقه خوشحال هستم و در پی آنیم تا با پیروی از سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری در سالی که به نام سال دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی مزین شده است در کنار یکدیگر برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری و آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی گام های راهبردی را برداریم. این مسئول شهری در ادامه تکریم ارباب رجوع را از امور بسیار مهم و اساسی مدیریت شهری دانست و خاطر نشان کرد: تکریم شهروندان و رسیدگی به نیازهای آنها نشان از رعایت قانون دارد و از حقوق اولیه ارباب رجوع می باشد. وی در بخش دیگر از سخنان خود در خطاب به مسئولان و کارکنان حوزه شهرسازی گفت: پرسنل حوزه فنی و شهرسازی با توجه به اینکه بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند و یکی از حوزه های تخصصی و مهم شهرداری می باشند، باید قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و با دقت به امورات مردم رسیدگی نمایند. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج بیان کرد: در حوزه فنی و شهرسازی باید سعی گردد مغایرت ها توسط مدیر شهرسازی و عوامل تحت امر برطرف شود تا باعث سردرگمی مراجعین و شهروندان نشود. اسکندری اظهارداشت: گاهی به دلیل عدم آگهی این امکان به وجود می آید که شهروندان درخواست های غیرقانونی داشته باشند که در این صورت آگاه ساختن شهروند و رعایت قانون حقوق ساختمان های همسایه در تراکم و صدورپروانه با در نظر گرفتن سطح ارتفاع، اختلاف طبقاتی و عدم تبعیض در حقوق شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری بخصوص مسئولان حوزه فنی و شهرسازی می باشد. وی در پایان مسئولان شهری را یکی از امانت داران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما باید خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده و امانت داران صادقی برای مردم باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود