18 تیر 1394
شماره خبر: 145290

یکدوره مسابقات ورزشی در سازمان فاوا شهرداری کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 یکدوره مسابقات ورزشی در سازمان فاوا شهرداری کرج برگزار شد


به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای ارج نهادن به ماه نزول قرآن و تقویت نشاط و انگیزه کاری پرسنل، یکدوره مسابقات تنیس روی میز ویژه آقایان و پرتاب دارت ویژه بانوان در سازمان فاوا شهرداری کرج برگزار شد.
به مناسبت ایام پربرکت ماه مبارک رمضان و مقارن با ایام ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، با همت پایگاه بسیج و روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج مسابقات ورزشی جام رمضان با حضور پرسنل آقا و بانو در محل سازمان برگزار شد. دور اول مسابقات تنیس روی میز آقایان به صورت تک حذفی و با حضور 8 گروه 4 نفره برگزار شد. در خاتمه این دور از مسابقات 16 نفر از افراد شرکت کننده حذف شده و 16 نفر دیگر به دور نیمه نهایی راه یافتند. با برگزاری بازی ها در دوره نیمه نهایی و فینال، از برندگان در رتبه های اول تا سوم با اهداء جوایزی تقدیر شد.
گفتنی است در مسابقات تنیس روی میز آقایان، حسین رضاقلی معاون مالی و اداری سازمان به رتبه نخست دست یافت. همچنین در مسابقه بانوان، 12 نفر به رقابت پرداختند که در این میان سرکار خانم زهرا سادات مصطفوی حائز رتبه نخست شد. همچنین به رسم یادبود جوایزی به رتبه های دوم و سوم اهداء شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود