1 مرداد 1394
شماره خبر: 145971

جدولگذاری و آسفالت ریزی پیشانی اقدامات عمرانی منطقه در سال 94 هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جدولگذاری و آسفالت ریزی پیشانی اقدامات عمرانی منطقه در سال 94 هستند


مدیر منطقه 8 شهرداری کرج گفت: شهرداری این منطقه طی سه ماه گذشته سال جاری، اقدامات گسترده ای را در زمینه ترمیم آسفالت و جدول گذاری معابر، رشد سرانه فضای سبز، اصلاح هندسی معابر و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اجرایی کرده است و این اقدامات را تا پایان سال به عنوان اولویت های مهم این مجموعه ادامه خواهد داد.
سعادت عنوان کرد: تعریض خیابان شهید مطهری با تخصیص اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از جمله اقدامات عمرانی است که در سال جاری از سوی این منطقه با انجام تملک املاک واقع در محدوده طرح پیگیری می شود. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج افزود: در سال گذشته نیز با توجه به پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت شهری کرج، اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان به منظور تعريض ضلع شمالي خيابان مطهري (حد فاصل خيابان نبوت و خيابان ابوذر) در نظر گرفته شد که با تملک 4 پلاک از املاک واقع در طرح، بودجه مصوب در این زمینه صد در صد جذب شد.
اتمام عملیات پیاده رو سازی در بلوار ملاصدرا به متراژ 3 هزار مترمربع از دیگر اقداماتی بود که این مسئول به آن اشاره کرد و گفت: به منظور اجرای پروژه پیاده روسازی لاین شمالی بلوار مذکور، بالغ بر 300 میلیون تومان هزینه گردید تا به این وسیله همسطح سازی معبر پیاده رو، رفع موانع و معارضات طبیعی و تصنعی موجود در طول پیاده رو، تسهیل سازی امور رفت و آمد شهروندان و رفع مشکلاتی که تاکنون در این خصوص به محدوده عابرین تحمیل می شد، صورت پذیرد. وی بیان کرد: طی سه ماه اخیر سال جاری، طبق جدول زمانبندی شده و بر اساس اولویت درخواست های شهروندان، عملیات جدولگذاری لاین شمالی و جنوبی بلوار ملاصدرا از سوی حوزه عمران منطقه در دستور کار قرار گرفت که به اتمام رسیده است. سعادت یادآور شد: حجم عملیات جدولگذاری لاین شمالی بلوار ملاصدرا بیش از 900 مترمربع و لاین جنوبی این بلوار در 850 مترمربع به اجرا درآمد که با اتمام جدولگذاری، بالغ بر 3 هزار و 500 مترمربع پیاده روسازی در بلوار ملاصدرا در دستور کار قرار گرفته است که بزودی اجرایی خواهد شد. بهسازی و ساماندهی معابر خیابان شهید آملی در منطقه 8 شهرداری کرج با صرف حدود 2 هزار تن آسفالت از دیگر اقدامات عمرانی بود که سعادت در این گفتگو به آنها اشاره کرد و گفت: تمام مراحل عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر سطح منطقه همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار انجام می شود تا با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا و بهره برداری درآید و رضایت شهروندان را جلب نماید. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج بیان کرد: اصلاح هندسی سه راه حسن آباد و همچنین آسفالت معابر و خیابان های منتهی به این شهرک از دیگر فعالیت های عمرانی است که عملیاتی شده و به دنبال افزایش سرانه فضای سبز و افزایش فضاهای ورزشی در این محدوده می باشیم. سعادت در ادامه به اجرای عملیات کلکتور جمع آوری آبهای سطحی در محله حاجی آباد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مشکلات و دغدغه های اهالی محله حاجی آباد مبنی بر وجود قنات قدیمی در این محدوده و ایجاد معضلات متعدد در مواقع بارندگی، اجرای این عملیات در محله مذکور به اتمام رسید که حوزه عمران منطقه، اجرای عملیات پیاده روسازی، تراش و روکش آسفالت در این محله را نیز در دستور کار خود قرار داده است که پس از اتمام جدول گذاری محقق می شود. این مسئول از 500 متر لوله گذاری به منظور اجرای طرح آبیاری تحت فشار در محله حسن آباد خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، در مصرف آب برای آبیاری درختان صرفه جویی می شود تا با اجرای این طرح، تمامی درختان موجود در این محدوده، به وسیله سیستم تحت فشار، آبیاری شوند. وی خاطر نشان کرد: در سال جاری مدیریت منطقه 8 شهرداری کرج بر آن است تا با تعامل بیش از پیش با شهروندان، پروژه های عمرانی را به منظور افزایش رفاه شهر و شهروندان در سطح منطقه اجرایی نمایند. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج در پایان اظهار داشت: بر این اساس، حوزه های مختلف شهرداری این منطقه با توجه به درخواست شهروندان، انجام پروژه هایی نظیر حفظ، نگهداری و افزايش سرانه فضاي سبز، همسطح سازی و اصلاح معابر را با رعایت اصل تکریم ارباب در دستور کار قرار داده است که امید می رود با مشارکت و همراهی شهروندان محترم در پرداخت به موقع عوارض نوسازی، اعتبارات مورد نیاز به منظور عملیاتی کردن آنها تامین شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود