6 مرداد 1394
شماره خبر: 146268

شهرداری کرج در بحث "توسعه پایدار" در حال سبقت گرفتن از دیگر شهرداریها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری کرج در بحث "توسعه پایدار" در حال سبقت گرفتن از دیگر شهرداریها است


معاون اداری و مالی شهرداری کرج با اشاره به توسعه زیر ساخت های شهری و رشد سرانه های خدماتی در این کلانشهر اظهار داشت: شهرداری مرکز البرز در بحث "توسعه پایدار" در حال سبقت گرفتن از دیگر شهرداریها است و به جایگاه مطلوبی دست یافته ایم.
فرج الله ایلیات بر تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی تاکید کرد و افزود: با افتتاح هر پروژه و طرح کلان، روند زندگی شهری مناسبت تر می شود و شهروندان در فضای بهتری قادر به رفع نیازهای خود خواهند بود، چرا که فلسفه طراحی و ساخت فضاها و بناها چیزی جز احساس نیاز در جامعه نیست. این معاون با بیان اینکه رویکرد شهرداریها باید به سمت جذب در آمدهای پایدار و مستمر باشد، عنوان کرد: عملی شدن این رویکرد علاوه بر مدیریت صحیح هزینه ها، نیاز به اعمال قوانین شهری از سوی مسئولان و اجرای آن توسط شهروندان دارد؛ در این صورت شهر متحمل هزینه های اضافی که علت آن تنها عدم توجه به قوانین است، نمی شود. ایلیات در ادامه با عنوان اینکه لازمه توسعه و گسترش شهر پیش بینی بودجه و خرج کرد مناسب با اولویت قرار دادن نیاز های شهری است، بیان کرد: توسعه منطقی شهر، رعایت استانداردها و بکارگیری تجارب موفق در این خصوص، سیاست گذاری مطلوب مدیریتی با هدف تحقق توسعه پایدار شهری را می طلبد.
معاون اداری و مالی شهرداری کرج با بیان اینکه شهرها شبکه ای از توان های اقتصادی و اجتماعی هستند، گفت: مجموعه مدیریت شهری نیز با اشراف بر این موضوع باید نسبت به فراهم آوردن زمینه های رشد و ارتقاء این محورها به منظور آبادانی و انتفاع بیشتر شهری اقدامات گسترده ای را انجام دهد. وی در پایان گفت: تمرکز بر مهارت‌ها، ایده ها و منابع شهری امری مهم است که مدیریت شهری با تکیه بر آن می تواند به نتایج کلان و هدفمندی که توسعه از مهمترین آنها می باشد، دسترسی یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود