18 مرداد 1394
شماره خبر: 146961

سهم بزرگ اهالی رسانه در تنویر افکار عمومی قابل انکار نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سهم بزرگ اهالی رسانه در تنویر افکار عمومی قابل انکار نیست


معاون فنی وعمرانی شهرداری کرج با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی٬ فرا رسیدن ١٧مرداد روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت.
علی اصغر کمالی زاده با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و نقش کلیدی رسانه‌های جمعی و گروهی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشیدن به تمامی طیف‌های جامعه٬ به سهم خود از تلاش‌های بی‌وقفه کلیه خبرنگاران بویژه خبرنگاران فعال در امور مرتبط با وظایف و ماموریت‌های مدیریت شهری تشکر و قدردانی کرد.
پیام وی به این شرح است:
شهادت یکی از دلاورمردان عرصه خبر، عنوانی را در تقویم ایران اسلامی زنده و پاینده کرد که تلاش فعالان این بخش در جامعه موید میزان خدمت و خلوص مسئولان و انعکاس دهنده خواسته های متقابل مردم از آنان در نحوه ارائه وظایف و مسئولیت ها است. اين روز در حقيقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند . به همین وسیله روز تکریم جایگاه خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش حوزه مدیریت شهری کرج تبریک گفته و برای مجاهدان بي ادعاي اين عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود