20 آبان 1391
شماره خبر: 14710

سوله تفكيك زباله در مركز دفن حلقه دره كرج احداث مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سوله تفكيك زباله در مركز دفن حلقه دره كرج احداث مي شود

سپیدار آنلاین: مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري كرج از احداث سوله تفكيك زباله در مركز دفن حلقه دره كرج در آينده اي نزديك خبرداد.
همايون رضا مدني با اشاره به اهميت احداث اين سوله بر ضرورت تسريع در انجام عمليات اجرايي سوله تفكيك زباله تاكيد كرد. اين مسئول با بیان اینکه، تا كنون 60 درصد از عمليات اجرایی احداث سوله تفكيك زباله انجام شده است، عنوان کرد: هدف از اجراي اين طرح حفاظت محيط زيست و جلوگيري از انتشار آلودگي ها است. وي افزود: جلوگيري از هدر رفتن سرمايه هاي ملي و منابع طبيعي، كاهش حجم زباله هاي شهري و ارتقا سطح فرهنگ عمومي شهروندان در زمينه مواد زائد از ديگر مزاياي احداث اين سوله است. مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري كرج با اشاره به مزاياي ساخت سوله ادامه داد: با افتتاح این مکان و تجهیز آن به دستگاه سورترینگ، تفکیک زباله در کمترین زمان انجام می گیرد ضمن آنکه حجم زباله های تر نیز کاهش می یابد و به تبع آن با کاهش هزینه ها در امر تفکیک زباله مواجه می شویم.
آموزش و اطلاع رساني زمينه همكاري شهروندان را فراهم مي آورد
مدني با بيان اينكه آموزش و اطلاع رساني زمينه همكاري شهروندان را فراهم مي آورد، عنوان كرد: تحقق اين مهم در اجراي بهينه طرح ها نقش بسزايي دارد. اين مسئول اظهار داشت: آموزش و فرهنگ سازي در زمينه پسماند با هدف تغيير باورهاي غلط و متداول در ميان اقشار مختلف مردم انجام مي گيرد. وي ادامه داد: سازمان مديريت پسماند شهرداري كرج برنامه هايي براي ارتقا فرهنگ عمومي و موفقيت در اجراي طرح تفكيك زباله از مبدا در نظر گرفته است كه در اين راستا آموزش چهره به چهره همه خانوارهاي شهري، واحدهاي تجاري و اداري از طريق نيروهاي مرتبط انجام مي شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود