9 شهریور 1394
شماره خبر: 148210

جلب رضایتمندی مردم شاخصه اصلی عملکرد مدیریت شهری کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلب رضایتمندی مردم شاخصه اصلی عملکرد مدیریت شهری کرج است


قائم شهردار کرج اظهار داشت: جلب رضایتمندی مردم شاخصه اصلی عملکرد مدیریت شهری است که تحقق این هدف با توسعه خدمات رسانی پیگیری می شود.
محمدرضا رضاپور عنوان کرد: تامین رفاه اجتماعی، تامین خدمات و حمایت های اجتماعی پایدار از مفاهیمی است که مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری در صدد انجام آن هستند. این قائم مقام با تاکید بر ضرورت دستیابی به مفاهیم ثابت و پایدار توسعه شهری اذعان داشت: توسعه شهر در ابعاد مختلف علاوه بر ایجاد ساختار اجتماعی مناسب و مطلوب زمینه را برای فراهم آوردن تسهیلات شهری فراهم می کند؛ این مهم همچنین باعث افزایش کیفیت زندگی شهروندان می شود. وی با بیان اینکه در مدیریت شهری کرج بر آن هستیم که به ساختار نوینی از توسعه پایدار شهری دست یابیم، گفت: این بستر مبتنی بر شناخت مفاهیم واقعی و عملی توسعه از جمله شناخت اهداف پایداری و مفاهیمی همچون پایداری در منابع طبیعی، پایداری سیاسی، پایداری اجتماعی، پایداری اقتصادی، پایداری فرهنگی و... شکل می گیرد. قائم مقام شهردار کرج در ادامه بر ضرورت تقویت بنیان های اقتصاد شهری تاکید کرد و افزود: توزیع عادلانه خدمات به رشد مطلوب و قابل قبولی از اقتصاد شهری نیاز دارد؛ در این راستا توسعه پایدار نیز به عنوان رویکرد و مولفه کارآمدی که موجب رشد اقتصاد شهری و در نهایت بهبود زندگی شهروندی می شود، مطرح می گردد. رضاپور خاطر نشان کرد: بر اساس آنچه گفته شده مدیریت شهری برای رساندن کیفیت زندگی شهروندی به حد استاندار و ایده آل باید به همه معیارهای شهری اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... توجه کند؛ تنها در این صورت است که خدمات رسانی به شهروندان به عنوان سرمایه های اجتماعی به نحوی شایسته انجام می شود. وی در پایان بر ضرورت تأمین مستمر نیازهای مردمی و جلب رضایتمندی شهروندان تاکید کرد و افزود: مدیریت شهری کرج با اشراف بر اهمیت موضوع مطرح شده در سیاست ها و برنامه ریزی های سازمانی رسیدن به مقوله افزایش کیفیت زندگی شهروندی را مد نظر قرار می‌دهد و برای آن برنامه ریزی می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود